مشخصات فنی گلکسی A24

تمام مشخصات فنی گلکسی A24 سامسونگ قبل از رونمایی اصلی لو رفت

تصاویر، مشخصات فنی کامل و قیمت گلکسی A24  افشا شدند. گرچه گلکسی ای ۲۴ در دسته پایین رده‌ها قرار می‌گیرد، اما دوربین قدرتمندی دارد.

در هفته‌های اخیر اخبار و شایعات زیادی درباره گلکسی ای 24 – Galaxy A24 منتشر شده بودند. اما امروز به لطف WinFuture مشخصات فنی و نحوه قیمت‌گذاری این گوشی لو رفته و می‌دانیم سامسونگ چه چیزی در چنته دارد. همچنین تصاویر رسمی پایین رده جدید کره‌ای‌ها نیز در رنگ‌های مختلف منتشر شده است.

ای 24 از نمایشگر 6.5 اینچی با پنل SuperAMOLED بهره می‌برد که از نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 1080×2340 پیکسل پخش کند که برای یک گوشی پایین رده با قیمت اقتصادی کاملا مناسب ارزیابی می‌شود. در نمای جلویی شاهد طراحی ناچ قطره‌ای هستیم که در آن دوربین 13 مگاپیکسلی سلفی جای گرفته است. مشابه این طراحی را پیش‌تر در گلکسی ای 34 – Galaxy A34 نیز دیده بودیم.

روی قاب پشتی شاهد ماژول دوربین سه‌گانه‌ایی هستیم که متشکل از سنسورهای 50 مگاپیکسلی دوربین اصلی، 5 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو هستند. گفته می‌شوند مدیاتک Helio G99 قلب تپنده دستگاه بوده که در کنار 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قرار می‌گیرد. انتظار داشتیم سامسونگ در این گوشی حداقل از چیپست جدیدتری استفاده کند تا سرعت عملکرد گوشی کمی ارتقا پیدا کند.

از دیگر مشخصات فنی گلکسی A24 می‌توانیم به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دیوایس اشاره کنیم که از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. ظاهرا به جز گوشی‌های پرچمدار، سایر محصولات سامسونگ محکوم به شارژ 25 واتی هستند و کره‌ای‌ها قصد ندارند سرعت شارژ موبایل‌هایشان را افزایش بدهند. پایین رده سامسونگ به طور پیش‌فرض اندروید 12 را اجرا خواهد کرد.

طبق شایعات گلکسی ای 24 برچسب قیمتی زیر 200 یورو خواهد داشت. بدین ترتیب این دیوایس یکی از اقتصادی‌ترین محصولات سامسونگ تا به حال در سال جاری بوده است. هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی رسمی از این گوشی اعلام نشده اما با ظهور این اسمارت فون در وبسایت رسمی سامسونگ در هند، احتمالا فاصله زیادی تا رونمایی رسمی از آن باقی نمانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*