گوشی الفون P9000 Edge رونمایی شد، ۴ گیگابایت رم و صفحه ای بدون حاشیه

کمپانی الفون ( Elephone  ) به تازگی از جدیدترین محصول خود پرده برداری کرده. این گوشی که الفون پی ۹۰۰۰ اج ( Elephone P9000 Edge ) نام دارد یک گوشی نسبتا بالارده با مشخصاتی جالب است.از مهمترین ویژگی های این گوشی می توان به ۴ گیگابایت رم و صفحه ای بدون حاشیه اشاره کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا بیشتر در مورد این موبایل بدانید.

نام Elephone به تازگی بر سر زبان‌ها افتاده. این کمپانی توانست در سال ۲۰۱۵ دستگاه های جالبی نیز معرفی کند که از میان محصولات می‌توان به گوشی قدرتمند Elephone Vowney اشاره کرد. در روزی که گذشت نیز کمپانی از جدیدترین محصول خود پرده برداری کرد. این موبایل جدید Elephone P9000 Edge نام دارد که صفحه‌ی نمایشگر آن بدون حاشیه است.

در گذشته مطالبی را در رابطه با این موبایل در اختیارتان قرار دادیم اما آنچه که امروز متوجه شدیم گوشی جدید Elephone از یک طراحی شکیل و زیبا بهره می‌برد. P9000 Edge دارای نمایشگر بدون حاشیه و قاب فلزی‌ست. این موبایل از یک صفحه‌ی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره برده و دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی‌ست. در زیر قاب این گوشی از یک تراشه‌ی جدید ساخت مدیاتک به نام Helio P10 استفاده شده که مبتنی بر معماری ۶۴ بیتی و دارای پردازنده‌ی ۸ هسته ای است.

الفون P9000 Edge از یک باتری با ظرفیت ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده می‌کند که با تکنولوژی شارژ سریع (۹V / 2.5A) سازگار است. به لطف این قابلیت می‌توان گوشی را در ۷۰ دقیقه از شارژ صفر به صد در صد رساند. در محصول جدید Elephone از یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی (سنسور IMX230 سونی) استفاده شده که دارای یک فلش LED دوگانه و فوکوس لیزری خودکار است. در جلوی گوشی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار دارد تا بتوان تصاویر سلفی گرفته و چت ویدیویی داشته باشید. سیستم عامل این موبایل نیز اندروید ۶.۰ است که کمپانی بر روی UI آن تغییرات کوچکی را اعمال کرده. از دیگر امکانات محصول جدید Elephone می‌توان به پشتیبانی از NFC، شارژ بی سیم، و درگاه USB-C اشاره کرد. جالب است بدانید که P9000 Edge تنها ۸ میلی‌متر ضخامت دارد.

در ادامه می‌توانید تصاویر الفون پی ۹۰۰۰ اج را نیز مشاهده کنید. بنابر گفته‌ی کمپانی قرار است ماه آینده شاهد عرضه‌ی P9000 Edge باشیم. البته قیمت گوشی نیز اعلام نشده اما نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که کمپانی دو مدل دیگر را نیز معرفی کرده است. این دو مدل P9000 و P9000 Lite نام دارند. همچنین در کنفرانس خبری از ساعت جدید Elephone W2 پرده برداری شد. البته به زودی در مورد این سه دستگاه نیز برای شما مطالبی را تهیه خواهیم کرد. پس تا آن زمان از تصاویر P9000 Edge لذت ببرید.

منبع: AndroidHeadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام سایتی رو میشه معرفی کنین که بتون الفون p9000 به صورت اینترنتی بخرم

  2. قیمت این گوشی چقدره.آیا موجود هست؟؟؟

  3. سلام ببخشید این گوشی جنس بدنش چیه.شارژ بی سیم چه مقدار طول میکشه شارژ بشه و پردازنش چطوری ارزیابی میشه ممنون

    • یاشار فتحعلی زاده

      سلام در منبع به مواردی که شما گفتین اشاره نشده. فرکانس پردازنده گفته نشده، اعلام شده ۷۰ دقیقه در شارژ سریع از صفر به صد میرسه اما شارژ بی سیم اعلام نشده. بدنه هم فلزی هستش