سامسونگ اصلی ترین تامین کننده پنل های OLED برای آیفون های بعدی خواهد بود

مدتی است که شایعاتی مبنی بر استفاده از پنل های OLED برای صفحه نمایش آیفون های آینده به گوش می رسد.در این بین، از سامسنگ و ال جی به عنوان محتمل ترین کمپانی ها برای ساخت این نمایشگرها یاد شده است.اکنون به نظر می رسد که سامسونگ شانس بیشتری برای تولید صفحه نمایش های OLED آیفون های جدید اپل دارد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

به طور طبیعی کمپانی هایی که تولید کننده پنل OLED هستند علاقه دارند بخشی از روند تولید محصولات آبنده اپل را به خود اختصاص دهند. با این وجود، شایعات زیادی در مورد منبع صفحه نمایش OLED برای این کمپانی به وجود آمده و اکنون اعتقاد بر این است که سامسونگ می‌تواند به عنوان تامین کنده عمده پنل های OLED برای آیفون ها پدیدار شود.

دیگر تامین کنندگانی که خواستار جلب نظر اپل هستند شامل japan Display ، AUO و ال‌جی می‌شود. طبق شایعات پیش از این، اپل در حال انجام کار های لازم برای انتخاب بهترین منبع تولید کننده است و آنطور که به نظر می‌رسد، به احتمال زیاد دو تامین کننده را برای تولید صفحه نمایش OLED جهت استفاده در آیفون های خود بر خواهد گزید.

اما در جدید ترین اظهارات، گفته ‌می‌شود قرار دارد تولید پنل های انعطاف پذیر  OLED بین اپل و سامسونگ بسته شده است. به این منظور، این غول کره‌‌ای ۳ میلیارد دلار برای امکانات و تجهیزات تولیدی خود سرمایه گذاری کرده تا بتواند پنل ها را به سرعت برای اپل آماده سازی کند.

البته هنوز هم بسیاری از تحلیلگران معتقد اند اپل تصمیم ندارد به سوی صفحه نمایش OLED راه گیزند یا حداقل این اتفای در آیفون ۷ رخ نخواهد داد. اکنون بوسیله بسیاری از برآورد ها مشخص شده که جهت مشاهده این نوع از صفحه نمایش در آیفون ها باید تا نسخه‌ی ۸ آن صبر کنیم.

منبع: ubergizmoa

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*