ال جی جی ۵ در نمایشگاه MWC برای مقابله با گلکسی اس ۷ رونمایی خواهد شد

چندی پیش خبرهایی مبتنی بر دعوتنامه‌های ال جی برای کنفرانس خبری خود در نمایشگاه MWC بارسلونا و همچنین اعلام یک تلفن همراه هوشمند برجسته از سوی ال جی در همین نمایشگاه را برایتان منتشر کردیم. حالا معرفی این گوشی هوشمند در بارسلونا تقریبا قطعی شده و ال جی ادعا می‌کند پرچمدار جدیدش دیگر به هیچ وجه در مقابل پرچمداران هم‌وطن رقیب (سامسونگ) کم نخواهد آورد.

یکی از کارکنان LG در مصاحبه‌ی خود با روزنامه Korean Times بیان داشته :

پرچمداران قبلی چندماه پس از معرفی توسط اسمارت‌فون های اعلای سامسونگ در سایه فراموشی قرار می‌گرفتند. اما امسال وضعیت متفاوت خواهد بود و ال جی الکترونیکس آمادگی رقابت مستقیم با سامسونگ را کسب کرده است.

شایعات می‌گویند LG G5 نمایشگر ۵.۶ اینچی با کیفیت QHD خواهد داشت که با گویلا گلس ۴ محافظت می‌شود. سیستم برروی چیپ (SoC) به کار رفته در آن Snapdragon 820 و ۴ گیگابایت حافظه اجرایی در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا توسط micro SD، شما را در انجام کارهای سنگین پردازشی هم به خوبی یاری می‌کند.

ویژگی جالب G5 بنابر شایعات، باتری ماژولار آن است که همچنان کاربر می‌تواند به راحتی با باز کردن قاب پشتی، آن را تعویض نماید. دوربین ۲۰ مگاپیکسلی پشت دستگاه با سنسور ۱.۲ اینچی، فکوس لیزری و OIS از دیگر انتظارات طرفداران ال جی از پرچمدار جدید این کمپانی می‌باشد.

منبع : GSM Arena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظره من ال جی این مدت عالی کار کرده
    فکر کنم جی ۵ بتوووونه رقابت کنه
    با سایر پرچم دارا
    یا حتی جلو تر از اونا باشه