مشاهده موجودی شبیه به حلزون در تصاویر جدید سیاره پلوتو !

در آخرین تصاویر ارسالی فضاپیمای نیوهورایزنز ( New Horizons ) ناسا از سیاره پلوتو ( Pluto ) سوژه‌ای دیده شده که دانشمندان ناسا و جامعه علمی را شگفت زده کرده است.در این تصویر چیزی شبیه به یک جاندار حلزون مانند دیده شده که امید ها برای یافت حیات بیگانه را به طرز چشم گیری دو چندان کرده است.

طبق عکس منتشر شده توسط این کاوشگر، دانشمندان این احتمال را می‌دهند که ممکن است بتوان در سیاره پلوتو، حیات مربوط به دیگر جانداران یا بهتر است بگوییم موجودات فضایی را پیدا نمود.

این تصویر که در آن جانداری همانند یک حلزون دیده می‌شود، در تایخ ۲۴ دسامبر و توسط دوربین دوربُرد LORRI به ثبت رسیده و به خاطر فاصله‌ی بسیار زیادی که وجود دارد، این تصاویر روز گذشته به دست دانشمندان ناسا رسیده است. جالب است بدانید که در مورد “چیز سیاه‌رنگ” در عکس منتشر شده، همگان در مورد این عکس و احتمالات آن و همچنین حرکت چنین چیزی بر روی مناطق یخی این سیاره، در حال صحبت هستند.

شاید با توجه به شرایطی که حلزون در آن رشد می‌کند، نتوان انتظار داشت که موجودی شبیه به آن بخواهد در پلوتو وجود داشته باشد چرا که حلزون در شرایطی بسیار گرم و با وجود هیدروژن فراوان، رشد می‌نماید.به هر حال شاید شرایط سیاره پلوتو به گونه‌ای باشد که حتی جانداری با چنین سیستم مشابهی نیز بتواند در آن رشد نماید.اما تازمان انتشار اطلاعات بیشتر در این مورد ، بهتر است به سوژه داخل این تصاویر با دیده شک و تردید به عنوان یک موجود زنده نگاه کنیم.

در ادامه تصاویر منتشر شده از این سوژه جاندار مانند و منطقه ای که در آن قرار گرفته است را تماشا خواهید کرد :

منبع: techtimes