ام وی ام X33 کراس

ام وی ام X33 کراس (چری امودا 3) به زودی در بازار

ام وی ام X33 کراس یا همان چری امودا 3 به‌زودی توسط مدیران خودرو به بازار ایران عرضه می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات MVM X33 Cross آشنا خواهیم شد.

مدیران خودرو قصد دارد به‌زودی ام وی ام X33 کراس یا همان چری امودا 3 را به بازار ایران عرضه کند. این خودرو که فیس لیفتی از ام وی ام ایکس 22 پرو محسوب می‌شود به احتمال زیاد در تابستان 1402 به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد. در ادامه با جزئیات طراحی، مشخصات فنی و امکانات این شاسی بلند جدید بازار ایران آشنا می‌شویم.

معرفی ام وی ام X33 کراس

جزئیات طراحی

ام وی ام X33 کراس

در نمای جلوی این خودرو شاهد جلوپنجره بزرگی هستیم که چراغ‌های جلو را نیز در برگرفته و از لحاظ طراحی و گرافیک داخلی به اومودا 5 یا فونیکس FX مدیران خودرو شباهت زیادی دارد. طراحان برای نمای عقب نیز از طراحی چراغ‌های متصل به‌هم استفاده کردند که نمای جذابی را به‌وجود آورده است.

ام وی ام X33 کراس

در نمای کناری نیز شاهد طرح الماسی برای آینه‌های جانبی و طرح دو خط رنگ در بخش رکاب و روف‌رک‌ها هستیم. سایر بخش‌های بیرونی این خودرو مانند درها، در صندوق، ستون‌ها و سقف نسبت به ام وی ام ایکس 22 پرو تغییرات خاصی را تجربه نکردند.

ام وی ام X33 کراس

این خودرو از لحاظ طراحی داخلی نسبت به ام وی ام ایکس 22 پرو متحول شده است. هنگام ورود به کابین شاهد نمایشگر وسط داشبورد به‌همراه کلاستر دیجیتالی هستیم که نمای یکپارچه‌ای را به‌وجود آورده است. طراحان در بخش‌های مختلف کابین از جمله بخش رودری‌ها و نوار میانی داشبورد از طرح‌هایی به‌شکل الماس استفاده کردند.

مشخصات فنی ام وی ام X33 کراس

mvm x33 cross

این خودرو از همان موتور 1 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ ام وی ام ایکس 22 پرو بهره می‌برد که البته اکنون می‌تواند قدرتی برابر با 112 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن‌متر را به تولید برساند. چنین ارقامی نشان می‌دهد قدرت این خودرو نسبت به قبل 10 اسب بخار افزایش پیدا کرده است.

یک گیربکس CVT با تعویض مصنوعی 9 سرعته نیز قدرت تولیدی از پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. مدل دیگر این خودرو نیز از موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس 5 سرعته دستی بهره می‌برد.

امکانات رفاهی و ایمنی

mvm x33 cross

این خودرو به امکاناتی چون تریم چرمی صندلی‌ها، فرمان کمکی برقی، 2 ایربگ ایمنی، غربیلک فرمان به‌صورت چرمی و دی‌کات، سنسور نور، سامانه کنترل سرعت خودرو در سراشیبی، سیستم کروز کنترل، سنسورهای نمایش‌دهنده میزان فشار باد تایرها، آینه‌ها همراه با چراغ راهنما و گرم‌کن، دی‌لایت، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، مانیتور لمسی 9 اینچی با دوربین عقب، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی همراه با گرم‌کن، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهولد، سامانه کنترل پایداری و سانروف مجهز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*