چرخه قاعدگی گلکسی واچ 5

با گلکسی واچ 5 سامسونگ می‌توانید چرخه قاعدگی را با دمای بدن پیگیری کنید

گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو سامسونگ به قابلیت تقویم ردیابی چرخه قاعدگی با دمای بدن مجهز شدند. در ادامه با این قابلیت جدید ساعت های هوشمند گلکسی‌ Watch 5 و Watch 5 Pro آشنا می‌شویم.

شرکت سامسونگ به‌تازگی قابلیت تقویم ردیابی چرخه قاعدگی را به ساعت های هوشمند گلکسی‌ واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو اضافه کرد تا کاربران بتوانند به‌شکلی موثر مراحل چرخه قاعدگی خود را ردیابی کرده و به‌آسانی این چرخه و سلامت عمومی بدن خود را مدیریت کنند. در حال حاضر کاربران کشورهای کره جنوبی، آمریکا و 30 کشور اروپایی می‌توانند طریق به‌روزرسانی اپلیکیشن Samsung Health به این قابلیت جدید دسترسی پیدا کنند.

ردیابی چرخه قاعدگی در گلکسی واچ 5 سامسونگ

هان پاک، مدیر تیم سلامت دیجیتال بخش موبایل شرکت سامسونگ در همین راستا عنوان کرد با استفاده از نوآوری‌هایی که از طریق حسگرها به آنها دست پیدا کردیم، اکنون توانستیم چشم‌انداز خود به سلامتی بدن انسان را به‌میزان چشمگیری ارتقا دهیم و در حال حاضر کاربران با این ابزارها می‌توانند به اطلاعات مهم و مفیدی از سلامت بدن خود دسترسی پیدا کنند.

مدیر تیم سلامت دیجیتال بخش موبایل شرکت سامسونگ در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد حسگر دمای بدن جدیدی که در گلکسی واچ 5 با فناوری مادون قرمز ارائه شده برای کاربران قابلیت‌های گسترده‌ای در حوزه سلامت به‌همراه دارد. همچنین کاربران با آنها به روش‌های آسان‌تری برای نظارت و آگاهی از سلامت شخصی دسترسی پیدا خواهند کرد.

بسیاری از افراد معمولا برای پیش‌بینی قاعدگی بعدی خود از اندازه‌گیری دمای بدن استفاده می‌کنند؛ چرا که دمای پایین بدن (BBT) در هر مرحله از چرخه قاعدگی متفاوت است. البته این دمای پایین را می‌بایست بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب و پیش از تاثیر محیط یا هر نوع فعالیت بدنی دیگر اندازه گرفت.

در واقع بررسی و نظارت بر این دمای پایه به اندازه‌گیری روزانه در هر صبح نیاز دارد. از این رو ممکن است انجام منظم این کار سخت باشد یا افراد این فرایند را فراموش کنند. در همین راستا ساعت های هوشمند سامسونگ به قابلیتی مجهز شدند که می‌توانند این فرایند را به‌شکل خودکار انجام داده و آن را به کاری آسان برای کاربران تبدیل کنند.

شرکت Natural Cycles طی همکاری با سامسونگ قابلیت ردیابی چرخه قاعدگی را توسعه داده و آن را با فناوری‌های ساعت هوشمند سری گلکسی واچ 5 ادغام کرده است. از این رو این فناوری اکنون امکانی را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند دمای پوست خود را طی خواب ردیابی کرده و از دمای پایه بدن خود اطلاعات مناسبی را به‌دست آورند.

گلکسی واچ 5

حسگر دمای ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 5 از فناوری مادون قرمز بهره می‌برد و به همین دلیل در اندازه‌گیری دارای دقت بسیار بالایی است؛ به‌گونه‌ای که حتی در صورت تغییر شرایط محیط نیز همچنان دقت این فناوری در بالاترین سطح قرار خواهد داشت. نظارتی که با این قابلیت بر چرخه قاعدگی انجام می‌شود به کاربران کمک خواهد کرد تا فرایند تخمک‌گذاری را بهتر ردیابی کرده و پیش‌بینی‌های بهتری را در مورد قاعدگی بعدی انجام دهند.

کاربران با مراجعه به اپلیکیشن Samsung Health و انتخاب Cycle Tracking می‌توانند این قابلیت را فعال کنند. در ادامه کاربران می‌بایست آخرین اطلاعات چرخه خود را به تقویم اضافه کرده و گزینه پیش‌بینی دوره با دمای پوست (Predict period with skin temp) را در تنظیمات فعال سازند.

کاربران می‌توانند اطلاعاتی که برای ماه قبل جمع‌آوری شده را از طریق یک نمودار در بخش Cycle Tracking مشاهده کنند. این بخش، دوره‌های قاعدگی و تخمک‌گذاری و پنجره باروری پیش‌بینی شده را نیز به نمایش خواهد گذاشت. تمام این اطلاعات به‌شکل رمز‌گذاری شده و به‌طور ایمن در دستگاه خود کاربر ذخیره خواهند شد تا از این طریق کاربران روی اطلاعات خود کنترل بیشتری داشته باشند.

بخش Cycle Tracking با ارزیابی اطلاعات روزانه به کاربران راهکارهایی چون برنامه‌ریزی بهترین روز برای استراحت، رفع خستگی یا ورزش ملایم برای تسکین درد لگن قبل از قاعدگی را ارائه می‌دهد. ضمن این‌که اپلیکیشن Samsung Health نیز برای مدیریت بهتر سلامت همه‌جانبه بدن در طول چرخه‌ها به کاربران محتوای مفیدی چون راهنمایی برای کلاس‌های کششی و یوگا، مدیتیشن برای کاهش استرس و رسیدن به خواب بهتر را پیشنهاد می‌کند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*