مشخصات فنی و تصاویر پوکو اف ۵ پرو

مشخصات فنی و تصاویر پوکو اف ۵ پرو، یک هفته مانده به رونمایی منتشر شدند

یک افشاگر مشخصات فنی و تصاویر پوکو اف ۵ پرو را فاش کرد. Poco F5 Pro یک پرچمدار جذاب با چیپست توانمند و دوربین سه‌گانه باکیفیت است.

گوشی‌های خانواده پوکو F5 قرار است در نهم مه (۱۹ اردیبهشت ماه) رونمایی شوند. اما حالا ۱۲ روز مانده به این رویداد، مشخصات فنی و تصاویر مدل پوکو اف ۵ پرو از این خانواده به‌بیرون درز کرده است.

بر اساس آنچه که امروز به‌دست ما رسیده، این گوشی به یک باتری ۵،۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که با توان ۶۷ واتی شارژ می‌شود. مدل معمولی این خانواده نیز دقیقاً با همین توان شارژ خواهد شد. وب‌سایت Pricebaba به اسناد زیادی از این گوشی از جمله دفترچه راهنمای آن دست پیدا کرده که می‌تواند اطلاعات مفیدی از آن را در اختیار ما بگذارد.

بیشتر بخوانید:

پوکو F5 پرو یک سورپرایز ناامید کننده دارد

زیر قاب پوکو اف ۵ پرو چه‌خبر است؟

مشخصات فنی و تصاویر پوکو اف ۵ پرو

این اسناد نشان می‌دهند که گوشی Poco F5 Pro به یک نمایشگر بزرگ ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن چشمگیر ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی و نرخ تازه‌سازی سریع ۱۲۰ هرتزی مجهز است. این نمایشگر با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و یک حسگر اثر انگشت نیز در زیر آن نهفته خواهد بود. اما در قلب تپنده این گوشی چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ حضور دارد تا شیائومی نشان دهد به‌دنبال عرضه یک پرچمدار جذاب و خوش قیمت به بازار است.

موبایلی که وزن ۲۰۴ گرمی داشته و ابعادش برابر با ۱۶۲.۸ در ۷۵ در ۸.۵ میلی‌متر است. بنابراین این گوشی کمی باریک‌تر از ردمی K60 خواهد بود. در واقع سازنده با کاهش حجم باتری از ۵،۵۰۰ به ۵،۱۶۰ میلی‌آمپر ساعت، توانسته این دیوایس را کمی باریک‌تر کند.

مشخصات فنی و تصاویر پوکو اف ۵ پرو

در پشت قاب ماژول مستطیلی‌شکل مشکی رنگی حضور دارد که از دوربین سه‌گانه میزبانی می‌کند. در اینجا شاهد حضور سنسور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی (با لرزشگیر اپتیکال تصویر)، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هستیم. روی نمایشگر هم حفره کوچکی تعبیه شده که از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

در انتها باید به دو اسلات سیم کارت نانو، NFC، بلوتوث ۵.۳، GPS و شبکه 5G اشاره کرد. به زودی می‌توانید بیشتر با این گوشی و امکاناتش آشنا شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*