لپ تاپ فوق سبک ال جی

لپ تاپ فوق سبک ال جی با وزن کمتر از 900 گرم معرفی شد

لپ تاپ فوق سبک SuperSlim ال جی با ضخامت باورنکردنی 0.43 اینچ و وزن کمتر از 900 گرم حتی از مک بوک ایر سال گذشته اپل هم باریک‌تر و سبک‌تر است!

کمپانی ال جی به‌تازگی از نسل جدید لپ تاپ های گرم (Gram) خود رونمایی کرده است. این محصولات به ادعای خود ال جی، باریک‌ترین مدل‌های Gram در دنیا به شمار می‌روند.

به نظر می‌رسد این ادعای ال جی واقعیت داشته باشد؛ چرا که این لپ تاپ فوق سبک تنها 0.43 اینچ ضخامت داشته و وزن آن کمتر از 900 گرم (دو پوند) است. برای مقایسه بد نیست بدانید مدل 2022 مک بوک ایر اپل ضخامتی 0.44 اینچی داشته و وزن آن برابر با حدودا 1.2 کیلوگرم (2.7 پوند) بوده است.

لپ تاپ LG Gram

مشخصات فنی نسل جدید لپ تاپ های فوق سبک ال جی چیست؟

لپ تاپ های جدید ال جی برای نخستین بار در نمایشگاه CES امسال تحت نام Ultraslim معرفی شدند. با این حال، نام آن‌ها تا زمان رونمایی رسمی به SuperSlim تغییر کرد.

این لپ تاپ علیرغم ضخامت و وزن کمی که دارد، از مشخصات فنی بسیار خوبی بهره می‌برد. به‌عنوان مثال شاهد تعبیه نسل سیزدهم پردازنده‌های اینتل Evo و پردازشگر گرافیکی Irise Xe اینتل در این دستگاه هستیم.

علاوه بر این، یک صفحه نمایش 15.6 اینچی اولد ضد بازتاب نور با قابلیت نمایش صد درصدی طیف رنگی DCI-P33 نیز از دیگر مشخصات فنی این دستگاه به شمار می‌رود.

لپ تاپ فوق سبک ال جی

ال جی ادعا کرده که لپ تاپ های فوق سبک SuperSlim هفت مرحله تست نظامی و کیفی را طی کرده تا کیفیت و استحکام آن تضمین شود. این سخت‌گیری‌ها با توجه به برخی مشکلات کیفی نسل‌های پیشین لپ تاپ های گرم انجام شده و اتفاق بسیار خوبی به شمار می‌رود.

علاوه بر آنچه گفته شد، از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دستگاه نیز می‌توان به بهره‌مندی از آداپتور باریک‌تر و سبک‌تر در مقایسه با نسل‌های پیشین لپ تاپ های گرم، دوربین با رزولوشن فول اچ دی به همراه میکروفون و سه درگاه USB-C که دوتای آن‌ها از تاندربولت 4 پشتیبانی می‌کنند، اشاره کرد.

محصول جدید و فوق باریک ال جی در دو مدل مختلف رونمایی شده است. مدل اول، 16 گیگ رم داشته و با 512 گیگ حافظه SSD قیمتی 1700 دلاری دارد. از سوی دیگر، مدل دوم نیز با رم 32 گیگابایتی و حافظه داخلی دو ترابایت قیمت 2000 دلاری دارد.

ال جی گرم

در همین خصوص همچنین بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که اپل تصمیم دارد نسل جدید از لپ تاپ های 15 اینچی و فوق سبک خود را در آینده نزدیک رونمایی کند.

شما در خصوص این لپ تاپ فوق سبک ال جی چه نظری دارید؟ اگر قصد خرید یک اولترابوک را داشته باشید، ترجیح می‌دهید این محصول را خریداری کنید یا به سراغ مک بوک ایرهای اپل بروید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه