اکانت واتساپ

اکنون می‌توانید اکانت واتساپ خود را روی چهار دستگاه داشته باشید؛ بهتر از تلگرام؟

واتساپ امکان استفاده هم‌زمان از یک اکانت را بر روی چهار دستگاه فراهم کرد. این ویژگی برای افرادی با چند گوشی یا کسب‌وکارها کاربرد دارد.

اگر بیش از یک گوشی هوشمند در اختیار دارید و می‌خواهید از اکانت واتساپ خود هر یک استفاده کنید، متا خبرهای خوبی برای شما دارد. این شرکت به‌تازگی امکان پشتیبانی از یک حساب کاربری برای چند گوشی هوشمند را اعلام کرده است.

این ویژگی برای افرادی‌که از چند گوشی هوشمند برای اهداف شخصی و کاری استفاده می‌کنند، مفید است. به‌نقل از واتساپ، امکان استفاده از یک اکانت بر روی چند دستگاه برای کسب‌وکارهای کوچک نیز کاربردی خواهد بود، زیرا آنها اکنون می‌توانند به چندین کارمند خود اجازه دهند از حساب Whatsapp شرکت استفاده کنند.

تابه‌حال، تنها راه برای انجام این کار، استفاده از نسخه وب واتساپ در تلفن دوم بود، اما اکنون می‌توانید از این پیام‌رسان محبوب با یک اکانت مشترک در هر دو گوشی بهره‌مند شوید. این ویژگی از همان روشی استفاده می‌کند که مک یا آیپد را به حساب تلفن شما پیوند می‌دهد، بدین معنا که باید یک کد QR را اسکن کنید تا به آن دسترسی بدهید. واتساپ با اعلام اضافه شدن این ویژگی اعلام کرد که این شرکت با معرفی قابلیت استفاده از یک اکانت کاربری در چند گوشی، گزینه‌های مالتی‌دیوایس خود را تقویت می‌کند.

اکانت واتساپ

استفاده هم‌زمان از یک اکانت واتساپ بر روی 4 گوشی هوشمند 

به‌لطف این قابلیت پردرخواست، اکنون شما می‌توانید تلفن خود را به حداکثر چهار دستگاه اضافی پیوند دهید، دقیقا مانند زمانی‌که با واتساپ در مرورگرهای وب، تبلت‌ و دسکتاپ این کار را انجام می‌دهید. از این طریق، هر تلفن به‌طور مستقل به حساب واتساپ متصل می‌شود تا این اطمینان حاصل شود که پیام‌های شخصی، رسانه‌ها و تماس‌های شما رمز‌گذاری شده و اگر دستگاه اصلی برای مدت طولانی غیرفعال باشد، به‌طور خودکار سایر دستگاه‌ها نیز از حساب خارج خواهند شد.

پیوند تلفن‌ها به‌عنوان دستگاه‌های همراه، پیام‌رسانی را آسان‌تر می‌کند. اکنون می‌توانید بدون خروج از سیستم، بین تلفن‌ها جابجا شده و چت‌های خود را از هر جا که متوقف کرده‌اید، ادامه دهید. هم‌چنین اگر صاحب کسب‌وکاری کوچک باشید نیز کارمندان بیش‌تری اکنون می‌توانند مستقیما از طریق گوشی‌های هوشمند خود، تحت حساب مشترک واتساپ بیزینس، به مشتریان پاسخ دهند.

علاوه بر آن، اگر زمانی قصد دسترسی به نسخه وب اکانت واتساپ خود را داشته باشید، راه دیگری بدون نیاز به اسکن QR برای اعطای مجوز به رایانه وجود دارد. اکنون می‌توانید شماره تلفن خود را در واتساپ وب وارد کرده تا یک کد یک‌بار مصرف را دریافت کنید. از این طریق می‌توانید به‌جای اسکن کد QR برای فعال‌سازی پیوند دستگاه در تلفن خود استفاده کنید. هر دو ویژگی فوق از روز گذشته به‌طور گسترده در دسترس قرار گرفته‌اند، اگرچه احتمالا چند هفته طول خواهد کشید تا در تمامی مناطق جهان قابل استفاده باشد.