اتصال آسان گوشی و لپ تاپ

اتصال آسان گوشی و لپ تاپ در اکوسیستم گلکسی سامسونگ

سامسونگ با توسعه اکوسیستم گلکسی توانسته تجربه اتصال آسان گوشی و لپ تاپ را به کاربران خود ارائه دهد. در ادامه با راهکارهای اتصال آسان این اکوسیستم آشنا می‌شویم.

امروزه کاربران از مجموعه‌ای از دستگاه‌های دیجیتالی نظیر گوشی موبایل، ساعت هوشمند، هدفون، تبلت و لپ تاپ استفاده می‌کنند. از این رو اتصال میان دستگاه‌های دیجیتال برای این کاربران بسیار حائز اهمیت است. در همین راستا ارائه راهکارها و روش‌های اتصال سریع و آسان باعث شده تا کاربران بتوانند سریع‌تر از قبل کارهای خود را انجام دهند.

سامسونگ نیز راهکارهای متعددی را در نظر گرفته تا کاربران دستگاه‌های مختلف گلکسی نظیر گوشی، تبلت و لپ تاپ بتوانند به آسانی دستگاه‌ها را به یکدیگر متصل کنند. سامسونگ همواره در تلاش است تا راهکارهای جدیدی را برای کاربران خود در نظر بگیرد و در همین راستا همزمان با معرفی گوشی های گلکسی سری اس 23 و لپ تاپ های سری Book 3 چندین قابلیت جدید برای اتصال سریع میان دستگاه‌ها را ارائه کرده است که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم.

قابلیت‌های اتصال آسان گوشی و لپ تاپ

Samsung Multi Control

اتصال آسان گوشی و لپ تاپ

کاربران با قابلیت سامسونگ Multi Control قادرند همزمان بین دستگاه‌ها یک جابه‌جایی سریع و آسان را تجربه کرده و محتواها را ایجاد، سازماندهی و ویرایش کنند. در ادامه با دو کاربرد این قابلیت آشنا می‌شویم.

سری گلکسی Book 3 به قابلیت سامسونگ Multi Control مجهز شدند که کاربران با آن می‌توانند گوشی هوشمند و تبلت گلکسی خود را با استفاده از صفحه کلید و ترک پد سری گلکسی Book3 کنترل کنند.

علاوه بر این، با سامسونگ Multi Control امکان کپی پیست یادداشت‌های گلکسی S23 Ultra در گلکسی Book3 Ultra نیز وجود خواهد داشت. ضمن این‌که امکان انتقال عکس‌ها و فایل‌ها با کشیدن و رها کردن از یک دستگاه به دستگاه نیز وجود دارد. البته گوشی های به‌روزرسانی شده به رابط کاربری One UI 5.1 و تبلت‌هایی با One UI 4.1 یا نسخه‌های بالاتر می‌توانند از سامسونگ Multi Control استفاده کنند.

Microsoft Phone Link

سرویس جدید Microsoft Phone Link همزمان با عرضه لپ تاپ های گلکسی توسط سامسونگ معرفی شد که امکان اتصال یکپارچه گوشی های هوشمند به کامپیوتر و لپ تاپ را به‌همراه دارد. Recent Websites به‌عنوان یکی از قابلیت‌های کاربردی این سرویس جدید محسوب می‌شود که کاربران با آن می‌توانند به برنامه‌ها و صفحه‌های وب بین گوشی و کامپیوتر دسترسی پیدا کنند.

به کمک این قابلیت، کاربران قادرند قیمت یک پرواز را در گوشی هوشمند خود جستجو کرده و در ادامه فرایند رزرو را با کامپیوتر انجام دهند. ضمن این‌که با این برنامه امکان ارسال و دریافت تماس‌ها و پیام‌ها نیز وجود خواهد داشت و حتی می‌توان اپلیکیشن‌های موبایل را نیز روی لپ تاپ اجرا کرد.

ویرایش سریع

اتصال آسان گوشی و لپ تاپ

سامسونگ به‌شکل اختصاصی اپلیکیشن Expert RAW را روی سری گلکسی خود عرضه کرده که امکان عکاسی به سبک DSLR و ویرایش آن در حالت RAW و JPEG را به‌همراه درد. از این رو دیگر عکاسان به دوربین‌های عکسبرداری حجیم DSLR نیازی نخواهند داشت.

کاربران پس از این‌که عکس‌ها را ثبت کردند و قصد دارند آنها را ویرایش کنند، می‌توانند فرایند ویرایش تصاویر را روی لپ تاپ گلکسی بوک خود انجام دهند. برای این‌کار کاربران باید گوشی را به لپ تاپ متصل کرده تا به تمام عکس‌های برنامه Expert RAW دسترسی پیدا کنند. پس از ویرایش عکس‌ها برای اشتراک‌گذاری آنها می‌توان از قابلیت Instant Hotspot استفاده کرد که فقط با یک کلیک می‌تواند هات اسپات گوشی را روشن کرده و دسترسی به اینترنت را فراهم سازد.

Quick Share

اتصال آسان گوشی و لپ تاپ

کاربران با قابلیت Quick Share گلکسی های سامسونگ می‌توانند فایلی را با یک یا چند کاربر به‌آسانی به اشتراک بگذارند؛ برای مثال هنگامی که قصد اشتراک ویدیوهای خود با لپ تاپ گلکسی بوک را دارید، با کلیک روی آیکون Share و انتخاب لپ تاپ گلکسی بوک از منوی Quick Share می‌توان فایل مورد نظر را در زمان کوتاهی به یک دستگاه دیگر انتقال داد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*