تصاویر رسمی ریلمی 11 پرو پلاس

تصاویر رسمی ریلمی 11 پرو پلاس منتشر شد؛ یک گوشی لوکس و زیبا

یکی از چهره‌های برتر دنیای مد و فشن در طراحی ریلمی 11 پرو پلاس (+Realme 11 Pro) دست داشته؛ پس بی‌دلیل نیست که گوشی در این تصاویر، این‌قدر زیبا به‌نظر می‌رسد.

مراسم رونمایی از گوشی‌های سری ریلمی 11 در تاریخ 20 اردیبهشت برگزار خواهد شد؛ به همین مناسبت، کمپانی سازنده با انتشار تصاویر رسمی، طراحی مدل پرو پلاس را تایید کرد.

طراحی این گوشی، حاصل همکاری ریلمی با متئو مِنوتو، مدیر طراحی برند فشن Bvlgari است؛ کسی که عنوان طراح ارشد Gucci را هم در سابقه خود دارد. آن‌طور که گفته شده، این طراحی الهام گرفته از طلوع خورشید در یک شهر و دیار رمانتیک است. در این تصویر، ببینید که ترکیب ماژول دوربین دایره‌شکل و پنل عقب چرمی، چه ظاهر شیک و لوکسی به ریلمی 11 پرو پلاس می‌دهد.

چیز دیگری که در تصاویر به چشم می‌آید، صاف بودن بالا و پایین؛ اما خمیده بودن دو طرف صفحه نمایش آمولد است. همچنین حالا باید وجود دوربین 200 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال را در ریلمی 11 پرو پلاس، قطعی بدانیم. این باید سنسور ISOCELL HP3 سامسونگ باشد.

ریلمی 11 پرو پلاس

علاوه بر این رنگ، ظاهرا گوشی در رنگ‌های سبز و مشکی نیز عرضه خواهد شد؛ البته اینکه آن‌ها هم چرمی هستند یا خیر، هنوز مشخص نیست. در دو هفته پیش‌رو، باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از اعضای خانواده ریلمی 11 باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*