آموزش استفاده از ربات چت هوش مصنوعی ChatGPT در تلگرام

در این مطلب با سه روش ساده برای راه‌اندازی و استفاده از ربات چت ChatGPT در پیام‌رسان محبوب تلگرام آشنا می‌شویم.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، ChatGPT یک مدل زبان مبتنی بر هوش مصنوعی است که این روزها سر و صدای زیادی برپا کرده است. این ربات اکنون از آخرین فناوری GPT-4 LLM پشتیبانی می‌کند که با گزینه‌های جدیدی همراه است. اما آیا می‌دانستید که می‌توان از چت جی پی تی در تلگرام نیز استفاده کرد؟ تنها کافیست مراحلی که در ادامه آموزش می‌دهیم را دنبال کنید.

روش‌های مختلفی برای راه‌اندازی ChatGPT در تلگرام وجود دارند. پس از آزمایش این سرویس‌ها دریافتیم که تقریبا همه آنها به‌طور یکپارچه و بدون مشکل کار می‌کنند. بنابراین بسته به ترجیح شخصی، می‌توانید یک روش را به دلخواه خود انتخاب کنید. از این رو در ادامه قصد داریم به شما در انتخاب مناسب‌ترین راه برای نصب چت جی پی تی در تلگرام کمک کنیم.

راهنمای جامع استفاده از ربات ChatGPT در تلگرام

ChatGPT در تلگرام

روش 1: استفاده از BUDDYGPT

BuddyGPT یک چت‌بات مبتنی بر OpenAI است که می‌تواند کارهای زیادی از جمله تولید تصاویر و متن‌های پیچیده انجام دهد. برای نصب این ربات در تلگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از طریق گوشی خود، وارد وب‌سایت رسمی BuddyGPT شوید و روی دکمه “Try for free on telegram” ضربه بزنید. اگر از شما درخواست شد، روی عبارت” Open” ضربه بزنید.
  2. در صفحه چت، روی دکمه “Start” ضربه بزنید تا پیام خوش‌آمدگویی BuddyGPT را دریافت کنید.
  3. سپس می‌توانید فورا با این ربات چت کرده و پاسخ‌ها را دریافت کنید. بااین‌حال، توجه داشته باشید که BuddyGPT ماهانه تنها 15 پیام و 5 تصویر را به‌طور رایگان ارائه می‌دهد که ممکن است برای برخی از کاربران کافی نباشد.

روش 2: استفاده از ربات ROGER DA VINCI

ChatGPT در تلگرام

راجر داوینچی، یک ربات مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای درک مکالمه‌های انسانی و تفاوت‌های ظریف طراحی شده و بر اساس GPT-3 کار می‌کند. خبر خوب آنکه، در حال حاضر استفاده از این چت‌بات در تلگرام کاملا رایگان است. در ادامه با نحوه نصب و تنظیم آن آشنا می‌شویم.

  1. از طریق گوشی خود وارد وب‌سایت رسمی Roger AI شده و گزینه “Use with Telegram” را انتخاب کنید. هم‌چنین در صورت درخواست، روی دکمه “Open” ضربه بزنید.
  2. در این مرحله، ربات به‌طور خودکار اقدام به ارسال یک پیام می‌کند و از شما می‌خواهد برای دسترسی به آن ثبت‌نام کنید.
  3. برای ثبت‌نام، اطلاعات خود از جمله کشور را وارد کرده و روی دکمه “Sing Up” ضربه بزنید تا دسترسی فوری برای شما فراهم شود.
  4. پس از انجام این کار و ارسال یک پیام تایید، دسترسی شما تایید می‌شود. برای بازگشت به تلگرام و شروع استفاده از ChatGPT، کافی است روی گزینه “OK” ضربه بزنید.
  5. اکنون می‌توانید بلافاصله با ربات چت راجر وارد گفتگو شوید. این چت‌بات بسیار سریع جواب می‌دهد و قادر به نوشتن متن، شعر، مقاله و حتی تولید کد است.

روش 3: استفاده از ربات ChatGPT در تلگرام

چت جی پی تی

یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار به‌نام گرگوری پینرز، یک نسخه از چت‌بات ChatGPT را به‌طور اختصاصی برای تلگرام توسعه داده که مبتنی بر نسل GPT-3 است. این ربات قادر به تولید طیف متنوعی از محتواهای خلاقانه و ارزشمند است. برای نصب این چت‌بات، مراحل زیر را طی کنید:

  1. از طریق گوشی خود، روی این لینک ضمیمه شده تلگرام کلیک کرده و گزینه “Open” را انتخاب کنید.
  2. پس از باز شدن چت، روی دکمه “Start” ضربه بزنید تا ربات به شما خوش‌آمد بگوید.
  3. کار تمام است و می‌توانید از ربات چت ChatGPT در تلگرام استفاده کنید. شما می‌توانید از این چت‌بات برای تولید انواع متن، ترجمه، دریافت پاسخ سوالات خود و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنید. علاوه بر آن، سقف استفاده رایگان از این ربات، 30 پیام در روز است.

در پایان امیدواریم راه‌اندازی و استفاده از ChatGPT در تلگرام با روش‌های فوق، برای شما مفید بوده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*