تبلت آنر پد V8

تبلت آنر پد V8 با یک نمایشگر دلپذیر و قیمت مناسب از راه رسید

تبلت آنر پد V8 با مشخصات فنی جذابی مثل یک نمایشگر بزرگ 2.5K، چیپست قدرتمند، طراحی دلنشین و قیمت زیر ۳۰۰ دلاری وارد بازار شد.

آنر سرانجام از یک تبلت جدید به‌نام آنر پد V8 رونمایی کرد. این تبلت جدید در کنار مشخصات فنی خوبی که دارد، قیمت بسیار رقابتی را هم ارائه می‌کند تا به رقیب جدی برای آیپدهای اپل تبدیل شود. تبلت جدید آنر دارای ویژگی‌های جذابی مثل یک چیپست توانمند و یک نمایشگر بزرگ با وضوح 2.5K است که از آن محصولی جذاب می‌سازد. بدون معطلی در ادامه به معرفی دقیق‌تر این محصول خواهیم پرداخت.

همه‌چیز درباره تبلت جذاب آنر پد V8

در جلوی این دستگاه یک نمایشگر ۱۱ اینچی با رزولوشن 2.5K حضور دارد. این یک نمایشگر LCD است که علاوه بر رزولوشن بالا و ابعاد بزرگش، نرخ تازه‌سازی بسیار سریع ۱۲۰ هرتزی را هم ارائه می‌کند. در زیر قاب این محصول هم چیپست Dimensity 8020 مدیاتک آرمیده که گرچه مشخصات فنی دقیقی از آن اعلام نشده، ولی یک تراشه توانمند محسوب می‌شود.

تبلت Honor Pad V8 از فناوری TurboX آنر برای ارتقا عملکرد فنی به‌ویژه هنگام گیمینگ بهره می‌برد. ظرفیت رم آن هم ۸ گیگابایت است و می‌توانید آن را در دو نسخه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی سفارش دهید. همچنین چهار اسپیکر با متریال Polymer Bass و ابعاد میکرونی روی بدنه این تبلت تعبیه شده که می‌تواند تجربه صوتی استریو و دلنشینی را ارائه کند. انرژی تبلت نیز از طریق یک باتری بزرگ ۷،۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که خود آن با توان ۲۲.۵ وات شارژ خواهد شد.

آنر پد جدید همچنین با قلم Magic Pencil 3 و کیبورد Magic Keyboard نیز سازگاری دارد؛ بنابراین می‌توانید در امور مختلفی مثل خلق آثار دیجیتالی یا تایپ از آن استفاده کنید.

تبلت جدید آنر علیرغم نمایشگر بزرگی که دارد، فقط ۴۸۵ گرم وزنش است و ضخامت ناچیز ۷.۳۵ میلی‌متری دارد. شما می‌توانید نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این تبلت را با قیمت ۲۶۰ دلار و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن را با قیمتی در حدود ۲۷۵ دلار تهیه کنید. البته در حال حاضر این دیوایس فقط در چین عرضه می‌شود و تاریخ عرضه جهانی آن مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*