سامسونگ گلکسی زد فولد 5

گلکسی زد فولد 5 سرانجام پرده از چهره گشود + ویدیو

طراحی گوشی منعطف جدید سامسونگ، گلکسی زد فولد 5 – Galaxy Z Fold5 را در این رندرهای داغ و ویدیو 360 درجه تماشا کنید.

گفته می‌شود سامسونگ امسال گوشی‌های منعطف خود را زودتر از همیشه معرفی خواهد کرد. در حالی که کمپانی کره‌ای در این زمینه خویشتن‌دار نشان داده است؛ افشاگر معروف، OnLeaks طراحی گلکسی زد فولد 5 را با انتشار این رندرها نمایان کرد.

در نگاه اول، طراحی این گوشی تاشو مشابه گلکسی زد فولد 4 به‌نظر می‌رسد و شاید اصلا قابل تشخیص از هم نباشند. اما اگر دقیق‌تر بنگرید، متوجه جابه‌جایی مکان قرارگیری فلش LED می‌شوید. در مدل قبلی، این قطعه درون برآمدگی دوربین وجود داشت و حالا به سمت راست دوربین فوقانی منتقل شده است.

اما بزرگ‌ترین تغییر، شاید لولای آن باشد. گفته می‌شود گلکسی زد فولد 5 یک لولای به‌اصطلاح قطره‌ای دارد تا شکاف بین دو طرف گوشی در حالت تا شده، کاهش یابد و چین‌خوردگی روی صفحه نمایش هم در حالت باز شده، کمتر به‌چشم بیاید.

منبع ما، ابعاد این گوشی را در حالت تا شده 154.9 در 129.9 در 6.3 میلی‌متر و در حالت باز شده، 154.9 در 67.1 در 13.5 میلی‌متر توصیف کرده است. پس یعنی وقتی Z Fold5 را تا کنید، ضخامتش از Z Fold4 کمتر خواهد بود که این می‌تواند به‌علت استفاده از همین سیستم لولایی جدید باشد.

همچنین به‌ادعای این افشاگر و همسو با گزارش‌های پیشین، پنل اصلی گوشی، 7.6 اینچی و نمایشگر خارجی آن، 6.2 اینچی است. هر دو صفحه نمایش گلکسی زد فولد 4 هم چنین اندازه‌ای داشتند؛ ولی ظاهرا زد فولد 5 به‌لطف حاشیه‌های باریک‌تر، ابعاد کوچک‌تری دارد.

انتظار می‌رود این گوشی منعطف با همراهی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5، در ماه ژوئیه (دهه دوم تیر تا دهه اول مرداد) معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*