بهترین شارژرهای همراه لپ تاپ

بهترین شارژرهای همراه برای لپ تاپ؛ پاوربانک هایی جذاب و قدرتمند

در اینجا تعدادی از بهترین شارژرهای همراه مناسب برای لپ تاپ ها را معرفی می‌کنیم که ظرفیت بالایی داشته و قادرند یک یا چند لپ تاپ را به‌راحتی شارژ کنند.

برای افرادی که لپ تاپشان را همراه خود با همه جا می‌برند، مساله شارژدهی مهم‌ترین نکته به شمار می‌رود. اگر شما هم از این دسته افراد باشید، حتما در شرایطی گرفتار شده‌اید که به پریز برق دسترسی نداشته باشید و شارژ لپ تاپتان رو به پایان باشد!

به همین جهت، پاوربانک‌های مخصوص لپ تاپ ها در میان عده‌ای از کاربران گجت‌های بسیار محبوبی به شمار می‌روند.

باید توجه کنید که انواع مختلفی از شارژرهای همراه برای لپ تاپ در بازار وجود دارد که هریک مشخصات و قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند. با این حال هر شارژری با هر لپ تاپی سازگار نیست. به همین جهت انتخاب یک پاوربانک مناسب برای لپ تاپ شما مساله‌ای فوق‌العاده ضروری است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

به عنوان مثال برخی لپ تاپ‌های مدرن برای شارژ شدن از درگاه USB-C بهره می‌برند؛ در حالی که برخی دیگر همچنان از آداپتورهای برق بهره‌مند هستند.

همچنین لپ تاپ‌های گیمینگ یا پرمصرف نیز نیازمند پاوربانک‌هایی هستند که بتوانند انرژی لازم برای شارژ کردن باتری حجیم آن‌ها را فراهم کنند!

در ادامه این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین شارژرهای همراه مناسب برای لپ تاپ ها را معرفی کرده و مشخصاتشان را به‌صورت مختصر بررسی کنیم.‌

اگر شما هم قصد خرید یک پاوربانک برای لپ تاپ خود را دارید، تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین شارژرهای همراه مناسب برای لپ تاپ در بازار

انکر 737 ( PowerCore III Elite 26K)

پاوربانک انکر

انکر یکی از معتبرترین نام‌ها در عرصه شارژرهای همراه و پاوربانک‌هاست و شارژر مدل Anker 737 به‌خوبی گویای نشان دهنده این امر است!

این پاوربانک ظرفیتی 25600 میلی آمپر ساعتی داشته و قادر است از طریق درگاه USB-C خود توان خروجی 60 وات و از طریق دو درگاه USB-A توان خروجی 18 وات را ارائه دهد.

به همین دلیل، این پاوربانک انکر می‌تواند شارژ سریع لپ تاپ های مختلفی در بازار اعم از مک بوک پرو 13 اینچی، دل XPS 13 و سرفیس بوک مایکروسافت را تامین کند.

همچنین چینش پورت‌های این دستگاه نیز به‌گونه‌ای انجام شده که دستگاه‌های دیگری مثل گوشی هوشمند، ایرباد بیسیم و ساعت هوشمند نیز توسط این پاوربانک قابل شارژ کردن باشند.

همچنین شارژ سریع این پاوربانک نیز با توان 65 وات انجام می‌شود؛ به‌طوری که می‌توان ظرف 2.5 ساعت باتری آن را به‌طور کامل از صفر تا صد درصد شارژ کرد.

پاوربانک Anker 737 ابعادی 7.22 در 3.24 در 0.94 اینچی داشته و علیرغم ظرفیت بالایی که دارد به‌سادگی در کیف جا می‌شود.

البته قیمت 130 دلاری این پاوربانک ممکن است کمی زیاد به نظر برسد؛ اما باید توجه کرد که در ازای پرداخت این مبلغ یکی از بهترین شارژرهای همراه لپ تاپ در بازار را خریداری خواهید کرد!

Goal Zero Sherpa 100AC

بهترین شارژرهای همراه لپ تاپ

پاوربانک جدید Goal Zero Sherpa 100AC هم یکی از بهترین پاوربانک های جهان برای لپ تاپ‌هاست که تقریبا هرآنچه به آن نیاز داشته باشید را در خود دارد!

این پاوربانک از حداکثر ظرفیت مجاز برای پاوربانک‌های قابل حمل، یعنی 25600 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد و قادر است لپ تاپ شما را از طریق درگاه اصلی USB-C با توان 100 وات شارژ کند.

علاوه بر این، درگاه‌های ثانویه این دستگاه توان 60 واتی دارند و پورت‌های USB-A آن لپ تاپ را با توان 12 وات شارژ خواهد نمود.

بعلاوه، شارژ بیسیم 15 واتی و خروجی برق 110 ولتی AC نیز دیگر مشخصات این دستگاه به شمار می‌روند و آن را به محصولی کامل تبدیل می‌کنند.

البته اگر گوشی شما آیفون باشد، احتمالا نتوانید از حداکثر توان بیسیم Sherpa 100AC بهره‌مند شوید؛ چرا که آیفون از طریق شارژرهای بیسیم ساخته شده توسط برندهای غیر از اپل با حداکثر توان 7.5 وات شارژ می‌شود.

با این وجود مک بوک پرو 16 اینچی اپل قادر است توسط این پاوربانک با توان 100 وات شارژ شود که اگرچه پایین‌تر از توان 140 واتی شارژر سریع خود دستگاه است؛ اما همچنان برای دستگاهی با این ابعاد و اندازه فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

این پاوربانک نیز با قیمت 300 دلاری خود بسیار گرانقیمت است. بنابراین اگر صرفا به‌صورت گاه و بیگاه لپ تاپتان را با پاوربانک شارژ می‌کنید، شاید نیازی به خرید این دستگاه نداشته باشید!

Dell Power Companion PW7105L

پاور بانک دل

پاوربانک Dell Power Companion همان‌طور که از نامش پیداست به‌طور اختصاصی برای لپ تاپ های دل ساخته شده و از تمامی مدل‌های مدرن این برند پشتیبانی می‌کند.

این پاوربانک با آداپتور خود دستگاه شارژ می‌شود. بنابراین نیازی به همراه داشتن اتصالات اضافی برای شارژ کردن آن وجود نخواهد داشت.

ظرفیت پاوربانک همراه دل برابر با 18000 میلی آمپر ساعت است که در مقایسه با محصولات دیگر حاضر در این لیست زیاد نیست؛ اما در عوض ابعادی جمع و جور را برای آن به همراه داشته است.

قیمت این پاوربانک حدود 140 دلار است. با این وجود اگر یک لپ تاپ دل در اختیار داشته باشید، احتمالا گزینه بهتری در بازار برایتان وجود نخواهد داشت. البته در هنگام خرید باید دقت کنید که لپ تاپ شما حتما با Dell Power Companion سازگار باشد.

لیست مدل‌های سازگار با این شارژر همراه در وبسایت دل قابل مشاهده خواهد بود.

پاوربانک جذاب دل به جز درگاه اصلی شارژ همچنین به دو پورت USB-A هم مجهز است که می‌توان از آن‌ها برای شارژ گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر گجت‌ها استفاده کرد.

Mophie Powerstation XXL

پاور بانک Mophie

یکی دیگر از بهترین شارژرهای همراه مناسب برای لپ تاپ‌ها، Mophie Powerstation XXL است که قادر است در ازای قیمتی مناسب دسترسی به ظرفیت بیشتر باتری را برایتان فراهم کند.

ظرفیت این پاوربانک 19500 میلی آمپر ساعت بوده و می‌تواند حداکثر 14 ساعت عمر بیشتری باتری را برای لپ تاپ‌ها فراهم کند.

علاوه بر این، قیمت پاوربانک جدید موفی هم تنها 60 دلار است که آن را به گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای افرادی که به یک پاوربانک حجم نیاز دارند؛ اما قصد هزینه کردن زیاد برای آن را ندارند، تبدیل می‌کند.

تنها نکته منفی Mophie Powerstation XXL را باید توان خروجی پایین 18 واتی آن (از طریق درگاه USB-C) دانست که در مقایسه با بسیاری رقبای دیگر به‌طور مشهودی پایین‌تر است. این توان حتی با استانداردهای گوشی‌های هوشمند نیز پایین به نظر می‌رسد و قطعا زمان شارژ بسیار بالای لپ تاپ‌ها را به همراه خواهد داشت.

با این وجود قیمت بسیار مناسب این پاوربانک می‌تواند بسیاری نواقص آن را بپوشاند! هرچه باشد؛ قیمت این دستگاه بسیار پایین‌تر از برخی نمونه‌های دیگر بازار است. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت قابلیت‌های آن هم‌تراز با یک پاوربانک گران قیمت باشد!

HyperJuice 245W Battery Pack

بهترین شارژرهای همراه لپ تاپ

قابلیت شارژ سریع چندین دستگاه به‌طور همزمان یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های پاوربانک HyperJuice به شمار می‌رود و آن را به محصولی منحصربفرد تبدیل کرده است.

این پاوربانک از چهار درگاه USB-C مختلف بهره می‌برد که همگی قادر به ارائه شارژ سریع هستند.‌ به‌طور خاص، دو پورت از این چهار پورت حاضر در این دستگاه از شارژ صد واتی پشتیبانی می‌کنند؛ در حالی که دو پورت دیگر قادر به ارائه شارژ سریع 65 واتی هستند.

به این ترتیب می‌توان به کمک این دستگاه دو مک بوک، یک آیفون و یک آیپد را به‌طور همزمان شارژ کرد.

این پاوربانک ظرفیتی 27 هزار میلی آمپر ساعتی داشته و با استفاده از یک صفه نمایش اولد میزان شارژ باقی مانده را به کاربر اطلاع می‌دهد.

با بهره بردن از این صفحه نمایش اولد، پاوربانک هایپرجوس به یکی از کاربرپسندترین محصولات بازار تبدیل شده و ابعاد 7.51 در 3.18 در 1.10 اینچی نیز آن نیز باعث می‌شود که بتوان به‌سادگی این دستگاه را در کیف لپ تاپ یا حتی جیب جا داد.

قیمت این دستگاه برابر 250 دلار بوده و خرید آن از فروشگاه HyperJuice امکان‌پذیر است.

Baseus Blade

پاوربانک Baseus Blade

پاوربانک Baseus Blade هم گزینه دیگری برای علاقمندان به پاوربانک‌های کوچک اما قدرتمند است که می‌تواند از طریق دو پورت خود لپ تاپ‌های شما را به ترتیب با توان‌های 100 و 65 وات شارژ کند.

این پاوربانک با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی خود در برابر تعدادی از نمونه‌های حاضر در این لیست کوچک به نظر می‌رسد. با این وجود سرعت بالای شارژ آن، نکته بسیاری مثبتی تلقی می‌شود که ارزش فوق‌العاده‌ای به آن بخشیده است.

به‌طور خاص، این شارژر همراه صد دلاری قادر است یک مک بوک پرو 16 اینچی را ظرف تنها سی دقیقه از صفر تا 36 درصد شارژ کند.

شارژر Baseus Blade همچنین از یک نمایشگر هم بهره می‌برد که ظرفیت شارژ باقیمانده در دستگاه و مدت زمان لازم برای شارژ کامل لپ تاپ متصل به آن را به کاربر اعلام می‌کند.

این پاوربانک همچنین قادر است به جز لپ تاپ‌ها برای شارژ کردن کنسول‌های گیمینگ مثل استیم دک هم به کار رود. بعلاوه، خروجی قدرتمند این محصول نیز قادر است تقریبا هر گوشی را به سرعت شارژ کند.

اگر قصد خرید این شارژر همراه را دارید در نظر داشته باشید که آداپتور مربوط به شارژ این محصول در جعبه تعبیه نشده است. بنابراین در صورتی که قصد خرید آن را دارید، باید به فکر تهیه یک شارژر 65 واتی هم باشید!

Bluetti EB70

بهترین شارژرهای همراه لپ تاپ

پاوربانک Bluetti EB70 در حقیقت یک نیروگاه سیار به شمار رفته و از دیگر شارژرهای همراه این لیست به مراتب قدرتمندتر است!

توان خروجی 700 واتی این دستگاه باعث می‌شود که بتوان چندین لپ تاپ را به‌طور همزمان به آن متصل کرد و با سرعت بالا شارژ نمود.

شارژر همراه بلوئتی به دو درگاه USB-C مجهز بوده و چهار خروجی برق AC دارد. همچنین دو پورت USB-A و قابلیت شارژ بیسیم نیز از دیگر مشخصات این دستگاه کامل به شمار می‌رود.

این پاوربانک همچنین از یک پورت دوازده ولتی مخصوص خودرو هم بهره می‌برد که می‌توان در صورت نیاز از آن استفاده کرد.

البته در ازای تعبیه این همه قابلیت، با محصولی بسیار سنگین با وزن 9.5 کیلوگرم طرف خواهیم بود که طبیعتا نمی‌توان آن را همه‌جا با خود حمل کرد.

همچنین قیمت بسیار بالای این دستگاه نیز مساله دیگری است که آن را از دسترس بسیاری کاربران خارج می‌کند! این دستگاه قیمتی هفتصد دلاری دارد. بنابراین تنها در صورتی باید به سراغ خرید آن برویم که واقعا به قابلیت‌های آن نیاز پیدا کنیم!

در عین حال باید در نظر داشت که Bluetti EB70 محصولی عالی به شمار رفته و یکی از بهترین شارژرهای همراه برای لپ تاپ شما به شمار می‌رود. این دستگاه در شرایط سخت کمک بسیار بزرگی برای کاربران PC به شمار خواهد رفت.

Anker PowerHouse 200

پاور بانک انکر پاور هاوس 200

پاوربانک PowerHouse 200 انکر محصولی مابین شارژرهای کم حجم معمولی و نمونه‌های بسیار قدرتمند و حجیمی چون Bluetti EB70 به شمار می‌رود.

این دستگاه از حیث مشخصات ظاهری و طراحی کلی بسیار مستحکم‌تر از پاوربانک بلوئتی بوده و با ارائه ابعاد 7.48 در 5.47 در 4.69 اینچ، وزن 2.7 کیلوگرمی دارد.

از نظر اتصالات نیز این دستگاه محصولی کامل تلقی شده و به یک پورت 110 ولتی AC، دو درگاه USB-A و یک پورت USB-C با توان حداکثری 30 وات مجهز است.

نبود شارژ سریع، مهم‌ترین ایراد این پاوربانک انکر به شمار می‌رود. با این وجود ظرفیت بالای 218.8 وات ساعتی، این نقص را جبران می‌کند!

بر اساس تست‌های انجام شده بر روی Anker PowerHouse 200، این دستگاه قادر است یک آیپد پرو، سه آیفون 11s و یک آیفون 11 پرو مکس را همزمان به‌طور کامل از صفر تا صد درصد شارژ کرده و در پایان 24 درصد هم شارژ ذخیره داشته باشد. در این شرایط همچنین شارژ یک دستگاه سرفیس گو LTE نیز یازده درصد دیگر از ظرفیت باتری دستگاه را مصرف کرد تا همچنان 13 درصد از شارژ آن باقی بماند.

همان‌طور که اشاره شد، سرعت پایین شارژ یک ایراد بزرگ برای پاوربانک انکر پاورهاوس 200 به شمار می‌رود. با این وجود تنوع پورت‌ها، قابل حمل بودن و طراحی جذاب، باعث شده‌اند که این محصول به دستگاهی باارزش تبدیل شود.

این دستگاه هم‌اکنون 260 دلار قیمت داشته و بسیار ارزان‌تر از بسیاری پاوربانک‌های قدرتمند کنونی بازار به شمار می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*