بهترین تلویزیون ارزان قیمت 2023

بهترین تلویزیون های ارزان قیمت بازار در سال 2023

در اینجا به معرفی تعدادی از بهترین تلویزیون های ارزان قیمت سال 2023 بازار خواهیم پرداخت که با ارائه کیفیت تصویر فوق‌العاده و قابلیت‌های فراوان ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

محصولات ارزان قیمت و اقتصادی بخش مهمی از بازار فروش تلویزیون ها را به خود اختصاص داده‌اند. خریداران همیشه به به دنبال بالاترین کیفیت و بروزترین تکنولوژی‌ها در تلویزیون مورد نظرشان نیستند و گاهی صرفا به دنبال محصولی ارزان قیمت و باکیفیت برای اتاق خواب، آشپزخانه، خوابگاه یا دیگر جاها هستند.

صرفنظر از این که به چه دلیلی به دنبال تلویزیون هستید، باید در نظر داشته باشید که این بازار بسیار رقابتی است و محصولات متعددی در کلاس‌های قیمتی مختلف در آن حاضر هستند. بنابراین اگر به دنبال محصولات اقتصادی باشید محصولات فراوانی پیش روی شما قرار خواهد داشت.

امروزه فاصله میان تلویزیون‌های اقتصادی و پریمیوم به اندازه قبل نیست و محصولات اقتصادی نیز بعضا با قابلیت‌های بصری و امکاناتی هم‌تراز با محصولات پریمیوم بازار در دسترس خریداران قرار می‌گیرند. بنابراین می‌توان با خیال راحت‌تر یک تلویزیون ارزان قیمت را جایگزین نمونه‌ای پریمیوم و پرچمدار کرد.

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین تلویزیون های ارزان قیمت سال 2023 می‌پردازیم که علیرغم قیمت مناسبی که دارند، تجربه بصری فوق‌العاده‌ای ارائه کرده و جایگزین‌های ایده‌آلی برای نمونه‌های پریمیوم به شمار می‌روند.

تلویزیون هوشمند Amazon Fire TV Omni QLED 4K

تلویزیون آمازون

آمازون اخیرا توانسته با تولید محصولات باکیفیت و خوش‌قیمت نام خود را به‌عنوان یکی از برترین برندهای تولیدکننده لوازم الکترونیکی بر سر زبان ها بیندازد.

یکی از بهترین محصولات این برند در حال حاضر، تلویزیون‌های QLED 4K فایر تی وی است که در اندازه 65 اینچی قیمت 650 دلاری دارد. این تلویزیون علیرغم قیمت مناسبی که دارد، از تکنولوژی‌های پیشرفته و قابلیت‌های فنی متعددی بهره می‌برد که آن را هم‌تراز با محصولات پریمیوم بازار قرار داده‌اند.

تلویزیون اقتصادی آمازون با بهره‌گیری از قابلیت‌های پیشرفته HDR و ارائه نسبت کنتراست نزدیک به ایده‌آل تصاویری بسیار باکیفیت را ارائه داده و پانل کوانتوم دات 4K این دستگاه، جلوه بصری تصاویر آن را هم‌تراز با محصولات پرچمدار سامسونگ، ال جی و سونی قرار می‌دهد.

علاوه بر این، دستیار صوتی فوق‌العاده الکسا آمازون را هم نباید از یاد برد که با استفاده از میکروفون امکان کنترل کامل دستگاه بدون نیاز به دست یا ریموت کنترل را در اختیار کاربر گذاشته و دنیایی از انتخاب‌ها و قابلیت‌ها را پیش روی او قرار می‌دهد.

علاوه بر این، تلویزیون FireTV آمازون همچنین از مد Ambient Mode هم پشتیبانی کرده و قادر است ضمن وارد شدن به مد استندبای، به نمایش برخی تصاویر پیش فرض یا انتخابی بپردازد.

این مد اکثرا در مدل‌های پریمیوم تلویزیون‌های آمازون قابل دسترسی است. با این حال این کمپانی تصمیم گرفته در مدل اقتصادی خود نیز از آن بهره ببرد.

در گجت نیوز بخوانید:

تلویزیون آمازون فایر Omni QLED حتی از گوشی شما هم ارزان‌تر است!

تلویزیون‌های سری V ویزیو

بهترین تلویزیون ارزان قیمت 2023

کمپانی ویزیو تلویزیون‌های 50 اینچی و 4K سری V خود را با قیمت 300 دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

تلویزیون‌های سری V در اندازه‌های بین 43 تا 75 اینچی روانه بازار شده و همگی به دالبی ویژن HDR، رزولوشن 4K، بلوتوث، وای فای و مجموعه گسترده دیگری از قابلیت‌ها مجهز هستند.

این تلویزیون همچنین قاب باریکی دارد؛ به‌طوری که به‌سادگی می‌توان آن را در هر نقطه‌ای از خانه مثل اتاق پذیرایی یا هال قرار داد.

بر روی تمام تلویزیون‌های Vizio V به‌طور پیش‌فرض اپلیکیشن WatchFree+ نصب است که اجازه دسترسی به بیش از 260 کانال مختلف و تماشای محتوا از آن‌ها را به کاربران می‌دهد و نیاز به نصب اپلیکیشن‌های پریمیوم و پولی را برطرف می‌نماید.

این تلویزیون‌ها همچنین با هدف استفاده در سیستم‌های منزل هوشمند (Smart Home) طراحی و ساخته شده‌اند. بنابراین می‌توان با اتصال دستیار صوتی، آن‌ها را به بخشی از سامانه هوشمند منزل تبدیل کرد.

برند ویزیو و خصوصا تلویزیون‌های سری V این کمپانی به‌شدت نزد آمریکایی‌ها محبوب هستند؛ به‌طوری که بسیاری افراد معتقدند این برند باید در صدر لیست خرید تلویزیون‌های هوشمند در هر بازه قیمتی باشد!

تلویزیون Hisense A6H

تلویزیون هایسنس

تلویزیون جدید 55 اینچی 4K هایسنس با قیمت 318 دلاری خود یکی از بهترین تلویزیون های ارزان قیمت سال 2023 بازار به شمار می‌رود.

این دستگاه در اندازه‌های مختلفی از 43 اینچی تا 75 اینچ روانه بازار شده و با ارتقای سیستم عامل و افزایش چشمگیر کیفیت نمایش محتوا به گزینه‌ای فوق‌العاده برای علاقمندان به تماشای فیلم و سریال و گیمرها تبدیل شده است.

تلویزیون Hisense A6H از نرخ رفرش متغیر 60 هرتز در رزولوشن 4K بهره برده و با فعال سازی مد بازی، قادر به ارائه تاخیر پایین (low latency) به‌صورت خودکار است.

علاوه بر این، با پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR 10 در کنار رزولوشن 4K، این تلویزیون‌ها بسیاری قابلیت‌های مدل‌های پریمیوم را با برچسب قیمتی اقتصادی در اختیار علاقمندان قرار خواهند داد.

این تلویزیون هایسنس همچنین به دستیار گوگل و کروم کست هم مجهز است که کاربری آن را به‌شدت ارتقا داده و امکان تعامل دقیق با آن را برای کاربر فراهم می‌سازد.

مدل A6H همچنین به بلوتوث و وای فای هم مجهز بوده و به همراه یک ریموت کنترل صوتی روانه بازار می‌شود. این ریموت کنترل به دستیار هوشمند گوگل متصل بوده و قادر است ناوبری سریع و ساده‌ای را پیش روی کاربر قرار دهد.

تلویزیون های TCL 4K 6-Series

بهترین تلویزیون ارزان قیمت 2023

تلویزیون‌های 55 اینچی سری 6 برند TCL گران قیمت‌ترین محصولات لیست حاضر به شمار می‌روند. با این وجود قیمت آن‌ها همچنان زیر 1000 دلار است.

این تلویزیون‌ها با قیمت 950 دلاری خود به‌سختی در رده محصولات اقتصادی قرار می‌گیرند! با این وجود قابلیت‌ها و امکانات جالب و جذاب آن‌ها ارزش خرید فوق‌العاده‌ای را برایشان به ارمغان آورده است.

تلویزیون‌های سری 6 تی سی ال در اندازه‌های 55 تا 75 اینچی روانه بازار شده و با استفاده از پانل‌های 4K HDR تصاویری بسیار واضح و رنگ‌هایی فوق‌العاده طبیعی را ارائه می‌دهند.

این سری همچنین از ابزار داخلی کروم کست هم بهره برده و قادر به اجرای هزاران اپلیکیشن استریم مختلف خواهند بود. این امر، تلویزیون‌های سری 6 تی سی ال را به مرکزی برای تماشای محتوای ویدیویی، انجام بازی و سایر سرگرمی‌ها تبدیل می‌کند.

تلویزیون‌های تی سی ال همچنین از مد مخصوص گیمینگ نیز بهره می‌برند که قادر است با ارائه تجربه‌ای سریع از گیمینگ، لذت انجام بازی‌های ویدیویی را چند برابر کند.

این سری تلویزیون‌های تی سی ال همچنین به وای فای و بلوتوث مجهز بوده و از یک تیونر تلویزیون در پشت بهره می‌برند که باعث می‌شود سیم‌های آویزان از پشت دستگاه کم‌تر در دید قرار بگیرند!

بعلاوه، فناوری Full View تی سی ال محتوای نمایش داده شده را تا به‌صورت فول اسکرین نمایش می‌دهد تا حاشیه‌های نسبتا ضخیم دستگاه تا حدی پوشانده شود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*