شیائومی ردمی نوت 12R پرو

شیائومی ردمی نوت 12R پرو معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با 12 گیگ رم!

شیائومی ردمی نوت 12R پرو، جدیدترین گوشی میان‌رده غول چینی با ۱۲ گیگ رم همراه است. مشخصات و قیمت Redmi Note 12R Pro را در ادامه ببینید.

ردمی نوت 12R پرو، جدیدترین عضو خانواده ردمی نوت ۱۲ شیائومی است که در چین رونمایی شد. این گوشی در واقع کنار محصولات دیگری از جمله ردمی نوت ۱۲ فایوجی، ردمی نوت ۱۲ پرو فایوجی، ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس، ۱۲ پرو اسپید ادیشن و ۱۲ توربو قرار می‌گیرد. گوشی تازه رونمایی شده شیائومی علاوه بر رنگ و حافظه متفاوت، از بسیاری جهات شبیه به مدل معمولی نوت ۱۲ فایوجی است.

مشخصات و امکانات شیائومی ردمی نوت 12R پرو

گوشی جدید شیائومی از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. این دیوایس همچنین به‌صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۳ و پوسته سفارشی MIUI 14 عرضه می‌شود.

در قلب تپنده این گوشی تراشه میان‌رده رو به پایین اسنپدراگون ۴ نسل ۱ حضور دارد. ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 این تراشه را همراهی می‌کنند. یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز در زیر قاب این گوشی حضور دارد که با توان ۳۳ وات شارژ می‌شود.

شیائومی ردمی نوت 12R پرو

در جلوی این گوشی یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی حضور دارد. در پشت آن هم شاهد حضور دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو به‌همراه یک فلاش LED هستیم. همچنین شیائومی برای حفظ امنیت کاربرانش از یک حسگر اثر انگشت جانبی استفاده کرده است.

از دیگر امکانات این گوشی اقتصادی هم باید به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه 5G، وای فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۱، فرستنده مادون قرمز و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. این گوشی ابعاد مناسب ۱۶۵.۸۸ در ۷۶.۲۱ در ۷.۸ میلی‌متری و وزن ۱۸۸ گرمی دارد.

این گوشی تنها در یک نسخه عرضه می‌شود که با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی همراه است. قیمت این محصول حدوداً ۲۸۹ دلار بوده و در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی عرضه می‌شود.