یولفون آرمور 20WT

نگاهی به قابلیت جذاب واکی تاکی در گوشی یولفون آرمور 20WT + ویدیو

گوشی یولفون آرمور 20WT از جمله دیوایس‌های مقاوم بوده که می‌توانید از آن در سفر به عنوان یک دستگاه واکی تاکی بی‌سیم استفاده کنید.

سری گوشی‌های آرمور و آرمور ایکس – Armor X در دسته محصولات مقاوم و سرسخت کمپانی یولفون – Ulefon قرار می‌گیرند. در طراحی این دیوایس‌ها به قابلیت‌هایی ویژه و متفاوت با سایر گوشی‌های مقاوم پرداخته شده و برای نمونه می‌توانیم به قابلیت تصویربرداری حرارتی، دوربین دید در شب مادون قرمز و اسپیکرهای بسیار بزرگ اشاره کنیم. این قابلیت‌ها درون بدنه‌ای مستحکم و مقاوم به نفوذ آب و خاک قرار گرفته و می‌تواند در دماهای بسیار بالا یا بسیار پایین دوام بیاورد.

جدیدترین گوشی یولفون که با نام آرمور 20WT شناخته می‌شود مجهز به قابلیت واکی تاکی شده است. این دیوایس دقیقا می‌تواند به عنوان یک دستگاه واکی تاکی -البته با یک آنتن فیزیکی مجزا- ایفای نقش کند و هر موقع که بخواهید، می‌توانید با جداسازی آنتن از گوشی همانند یک اسمارت فون معمولی (البته با بدنه‌ای محکم و قابلیت‌های خاص) استفاده داشته باشید.

ویژگی‌های واکی تاکی گوشی یولفون آرمور 20WT

گوشی یولفون آرمور 20WT

نمایشگر بزرگ

اگر تا به حال یک واکی تاکی را در دست گرفته باشید احتمالا از ابعاد کوچک نمایشگرش ناراضی بوده‌اید. اما آرمور 20WT مجهز به نمایشگر 5.65 اینچی شده که کار با آن را بسیار راحت‌تر از واکی تاکی‌های معمولی می‌کند.

باتری با دوام

منبع تغذیه 20WT یک باتری حجیم با ظرفیت 10850 میلی‌آمپر ساعت بوده که نگرانی‌ها را برای استفاده طولانی مدت از واکی تاکی کاملا برطرف می‌کند. این میزان شارژ برای استفاده یک هفته‌ای از گوشی در حالت معمولی کافی خواهد بود و می‌توانید به راحتی در سفرهای آفرودی و طبیعت‌گردی‌تان بدون نیاز به پاوربانک مشغول خوش‌گذرانی شوید.

پشتیبانی از مود دوگانه DMR یا آنالوگ

در مود DMR نویزهای صدای ارسالی و دریافتی تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کنند و لرزش صدا حذف می‌شود. مود آنالوگ نیز باعث بهبود کیفیت صدا خواهد شد. گوشی یولفون آرمور 20WT می‌تواند با پشتیبانی از هر دو حالت، صدا را با کیفیت بسیار خوبی در اختیار کاربر قرار بدهد.

یولفون آرمور 20WT

محدوده پوشش گسترده

ترکیب PTT با DMR باعث می‌شود شعاع تحت پوشش آنتن گوشی افزایش پیدا کند و در نتیجه بتوانید با هم‌سفرهایتان از فواصل دورتر نیز در ارتباط باشید. این موضوع به قدرت ارسال سیگنال و باند فرکانسی واکی تاکی برمی‌گردد که با انجام بهبودهایی در آن، شاهد عملکرد رضایت‌بخشی هستیم.

اتصال همزمان به چند دستگاه

قابلیت DMR واکی تاکی از تکنولوژی تقسیم‌بندی زمانی چندگانه پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به این معناست که گوشی می‌تواند حضور واکی تاکی‌های دیگر روی آن فرکانس را متوجه شود و به سایرین هم اجازه فعالیت روی این فرکانس را بدهد. بدین ترتیب گستره افراد حاضر در هر مکالمه افزایش پیدا کرده و می‌توانید به طور همزمان با تعداد بیشتری از افراد صحبت کنید. برای مثال امکان برقراری مکالمه نقطه به نقطه، مکالمه گروهی، Broadcast و غیره به لطف این ویژگی امکان‌پذیر خواهد بود.

جالب است بدانید واکی تاکی‌های معمول بازار از فناوری تبادل سیگنال آنالوگ استفاده می‌کنند. این تکنولوژی باعث می‌شود در یک زمان، تنها یک نفر بتواند روی فرکانس صحبت کند و طبیعتا دایره افراد حاضر در مکالمه نیز محدودتر می‌شود.

کاربردهای بیشتر

واکی تاکی‌هایی که از فناوری DMR بهره می‌برند کیفیت مکالمه بالاتری دارند، ظرفیت بیشتری برای مخاطبان فراهم می‌کنند و شعاع تحت پوشش گسترده‌ای دارند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود گوشی یولفون 20WT در نیروهای امنیتی مکان‌های عمومی، حمل و نقل، نیروگاه‌های برق، صنایع پتروشیمی و غیره قابل استفاده باشد و جای واکی تاکی‌های قدیمی را بگیرد. دستگاه‌های واکی تاکی فعلی بیشتر برای استفاده‌های شخصی و فضای باز مانند ورزش، توریسم و تبلیغات کاربرد دارند.

در ویدیوی زیر می‌توانید نحوه کار با گوشی جدید یولفون را مشاهده کنید.

آیا خرید آرمور 20WT منطقی است؟

پیش از هرچیز باید بدانید موارد استفاده از این گوشی خاص بوده و برای بهره‌مندی از تمامی ویژگی‌های جذابش، باید در موقعیت استفاده از آن قرار بگیرید. این دیوایس می‌تواند با روش ارتباطی مخصوص خود شما را در ارتباط با دوستان و نزدیکانتان قرار بدهد و طبیعتا هزینه‌های مکالمه با سیم‌کارت از دوشتان برداشته خواهد شد.

با خرید گوشی یولفون آرمور 20WT یک دستگاه بسیار مقاوم در برابر سقوط و نفوذ گرد و خاک و آب خواهید داشت که می‌تواند در نقش یک واکی تاکی هم کاربرد داشته باشد. برچسب قیمتی 299.99 دلاری این محصول در وبسایت‌های فروش اینترنتی باعث می‌شود دوست‌داران طبیعت‌گردی برای خرید آرمور 20WT وسوسه شوند.