مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی LG UltraGear

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی LG UltraGear با نرخ ۱۶۵ هرتزی معرفی شد

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی LG UltraGear با فناوری‌های روز دنیا، نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتزی، رزولوشن 2K و یک پایه قابل تنظیم در دو حالت رونمایی شد.

کمپانی ال جی از جدیدترین مانیتور گیمینگ خودش به‌نام UltraGear 27GR75Q رونمایی کرد. گرچه قیمت این محصول هنوز مشخص نشده، اما بد نیست با مشخصات فنی آن آشنا شویم. اول از همه باید به حضور یک پنل ۲۷ اینچی IPS روی آن اشاره کرد که رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی و نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتزی را ارائه می‌کند. این مانیتور که نرخ پاسخگویی بسیار سریع ۱ میلی‌ثانیه‌ای دارد، از فناوری‌های AMD FreeSync Premium و Nvidia G-SYNC و دیگر امکانات مخصوص گیمینگ نیز برخوردار است.

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی LG UltraGear

در پشت مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی LG UltraGear شاهد حضور یک کانکتور DisplayPort و دو پورت HDMI دیگر هستیم. خبری از اسپیکرهای داخلی روی این نمایشگر نیست، اما یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون برای اتصال تجهیزات صوتی مثل هدفون و اسپیکر روی آن تعبیه شده است. علاوه بر این پایه آن نیز چه از نظر ارتفاع و چه شیب قابل تنظیم بوده و از اتصال‌دهنده‌های ۱۰۰ در ۱۰۰ میلی‌متری VESA نیز پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین مانیتور سری اولترا گیر ال جی اوج روشنایی ۳۰۰ نیت و زاویه دید وسیع ۱۷۸ درجه‌ای دارد که تجربه گیمینگ باکیفیتی را برای گیمرها تضمین می‌کند. این‌ها تمام اطلاعاتی است که از این محصول در دست داریم. امیدواریم که به‌زودی شاهد انتشار جزئیات بیشتری از آن، از همه مهم‌تر قیمتش باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*