ویندوز 12 کانسپت

رابط کاربری جذاب ویندوز 12 را در این ویدیو تماشا کنید

در این ویدیوی کانسپت ببینید رابط کاربری ویندوز 12 – Windows 12 با چند ایده جذاب، چقدر می‌تواند خوش‌منظر و کارآمد باشد.

در حالی که ویندوز 11 هنوز یک سیستم عامل جدید محسوب می‌شود؛ نام ویندوز 12 سر زبان‌ها افتاده است و ویدیویی از رابط کاربری آن، بر مبنای ایده‌های کاربران و با هدف رفع مشکلات فعلی منتشر شده است.

البته ویندوز 11 از بسیاری جهات، کارایی بهتری پیدا کرده و می‌توانید جهش بلند آن را در قیاس با ویندوز 10، حس کنید. خیلی از مشکلات پیشین، در آن حل شده و به‌طور کلی این نسخه از ویندوز، تجربه کاربری بهتری را رقم می‌زند. ولی به‌هرحال عاری از ایراد نیست و هرازگاهی مایکروسافت با انتشار یک آپدیت، سعی در رفع کاستی‌ها دارد. گاهی اوقات همین آپدیت‌ها، مشکلات جدیدی را به‌همراه می‌آوردند؛ تا جایی که برخی از کاربران، همان ویندوز 10 را ترجیح می‌دهند.

شاید اگر رابط کاربری ویندوز 12 چیزی شبیه به این ویدیوی کانسپت باشد، کسی آن را با هیچ چیز دیگری عوض نکند!

این ویدیو، توسط Addy Visuals خلق شده؛ کسی که با ساخت ویدیوهای مشابه، ایده‌های خود را در قالب Windows XP 2022 و Windows 7 2022 هم به‌تصویر کشیده بود.

از تغییرات قابل توجه در ویندوز 12 کانسپت، باید به یک تسک‌بار داینامیک و منوی استارت جدید اشاره کنیم. با این نوار وظیفه پویا، می‌توانید اطلاعات مهم را در لحظه و فقط با یک نگاه، ببینید. قابلیت شخصی‌سازی بسیاری هم دارد؛ مثلا به کاربران امکان داده شده تا استایل آن را از بین حالت‌های Joined ، Classic و Compact انتخاب کنند.

همچنین می‌توانید اپ‌های مختلفی را به‌صورت گروهی، روی دسکتاپ قرار دهید. حتی کاربر می‌تواند برای انجام سریع‌تر امور،  ویجت‌ها و Smart Docks را هم پین کند.

جای File Explorer نیز در این ویندوز ابتکاری، خالی نیست و اتفاقا امکانات مختلفی پیدا کرده است. مثلا قسمتی موسوم به Drop Zone دارد که به شما امکان درگ و دراپ کردن فایل‌ها برای دسترسی ساده‌تر را می‌دهد.

فعال‌سازی Dynamic Dark Mode هم تنها با یک کلیک، ظاهر کل رابط کاربری را عوض می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*