اولیه خودروهای تجاری گروه بهمن

طرح ویژه سرویس اولیه خودروهای تجاری گروه بهمن آغاز شد

مدیر خدمات پس از فروش گروه بهمن از آغاز طرح ویژه سرویس اولیه خودروهای تجاری گروه بهمن در بهار 1402 خبر داد.

علیرضا توکلی، مدیر خدمات پس از فروش گروه بهمن اعلام کرد محصولات بهمن دیزل و سیبا موتور در طرح بهار 1402 سرویس‌ دوره‌ای خواهند شد. این طرح از 10 تا 25 اردیبهشت ماه اجرایی می‌شود و خودروهای گارانتی و غیر گارانتی نیز مشمول این طرح خواهند شد.

طرح سرویس اولیه خودروهای تجاری گروه بهمن

گروه بهمن برای این طرح 50 درصد تخفیف برای اجرت سرویس ادواری و 15 درصد تخفیف در قطعات مصرفی ویژه خودروهای دارای گارانتی در نظر گرفته است. همچنین خودروهای بدون گارانتی نیز بازدید رایگان و سرویس خواهند شد.

خودروهای تجاری باعث تولید و انتشار ذرات معلق در هوای کشور می‌شوند که بخشی از ذرات از اگزوز خودروها خارج شده و بخش دیگری به سایش لنت ترمز، تایر و سطح جاده ارتباط دارد. از این رو سرویس دوره‌ای به موقع باعث کاهش آلودگی‌ها خواهد شد. مشتریان برای این خدمات باید به نمایندگان منتخب بهمن دیزل و سیبا موتور مراجعه کنند یا از طریق نوبت‌دهی اینترنتی از این خدمات بهره‌مند شوند.

گفتنی است در پایان سرویس دوره‌ای نیز چک لیست فنی خودرو با مهر و امضای عاملیت صادر می‌شود. مشارکت مشتریان محصولات دیزلی در این طرح‌ها باعث بهبود عملکرد خودروها خواهد شد و کاهش هزینه‌های نگهداری خودروها را به همراه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*