صرافی های ارز دیجیتال

بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی

یکی از مشکلاتی که تریدرهای ارزدیجیتال در ایران دارند، پیدا کردن صرافی معتبر خارجی که بدون مشکلی به آنها خدمات ارائه دهد که ما در این مقاله به معرفی دو نمونه از آنها پرداخته‌ایم.

صرافی ارز دیجیتال پلتفرمی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند رمز ارزهای مختلف را به روشی ساده معامله کنند. این صرافی‌ها در واقع بستری برای انجام معاملات و واسطه‌ای میان خریدار و فروشنده ارز دیجیتال یا حتی ارزهای فیات (فارکس) هستند. اما از آنجایی که صرافی‌ها پلتفرم‌های معاملاتی مختلفی را ارائه می‌کنند برای معاملات مختلف، سرمایه گذاری،‌ انواع تریدینگ و … استفاده می‌شوند. در ادامه با بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان آشنا خواهیم شد.

برای انتخاب معتبرترین صرافی ارز دیجیتال به چه نکاتی توجه کنیم؟ در ادامه با مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برای شناسایی صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر لازم است بدانید اشاره می‌کنیم:

قوانین، ارائه خدمات و احراز هویت

یکی از اولین نکاتی که ایرانیان باید به آن توجه داشته باشند، قوانین صرافی است. بعضی از صرافی‌ها با دقت مشتریان خود را شناسایی می‌کنند و از احراز هویت کاربران برای مبارزه با پولشویی استفاده می‌کنند. همچنین برخی صرافی‌ها محدودیت‌هایی در ارائه خدمات دارند که ممکن است با نیازهای برخی کاربران تداخل داشته باشد.

افرادی که ساکن کشورهای تحت تحریم‌های مالی، مثل ایران هستند باید صرافی را انتخاب کنند که به این افراد خدمات ارائه می‌کند و یا احراز هویت اجباری نیست و امنیت مالی کاربران را نیز فراهم می کند. صرافی بینگ ایکس و صرافی کوینکس از معتبرترین صرافی‌های خارجی هستند که به ایرانیان سرویس می‌دهند.

سوابق صرافی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که بر اعتبار صرافی تاثیرگذار است، سوابق و نظر سایر کاربران در مورد آن می‌باشد. صرافی که سابقه خوبی از نظر امنیت کاربران دارد و خدمات باکیفیتی ارائه می‌کند، از نظر کاربران معتبر و قابل اطمینان شناخته می‌شود.

امنیت

هر یک از صرافی‌های ارز دیجیتال از سیستم‌های امنیت به خصوص خود استفاده می‌کنند که سطح امنیتی خاصی برای کاربران فراهم می‌کند. کیف پول‌های امن، ورود به حساب دو عاملی و موارد دیگر می‌تواند امنیت کاربران را تا حد زیادی فراهم کند.

پلتفرم‌های معاملاتی

صرافی‌های ارز دیجیتالی مثل بینگ ایکس یا کوینکس که از اعتبار بالایی برخوردار هستند، از پلتفرم‌های معاملاتی مختلف مثل لوریج، اسپات و … پشتیبانی می‌کنند. بنابراین کاربران راحت‌تر می‌توانند کسب سود در این صرافی‌ها را تجربه کنند.

حجم معاملاتی بالا

حجم معاملاتی بالا در صرافی‌ها رابطه مستقیمی با نقد شوندگی دارد و به کاربران کمک می‌کند راحت‌تر دارایی‌های خود را به فروش برسانند. به عنوان مثال فردی که می‌خواهد 100 بیت کوین را نقد کند، نمی‌تواند در زمان مد نظر خود در یک صرافی کوچک این کار را انجام بدهد. بنابراین این‌که دارایی‌های صرافی چقدر است، حجم معاملاتی در روز چقدر است و اینکه نقدینگی آن چگونه است سوالاتی است که قبل از انتخاب باید بپرسید.

کارمزد معاملاتی

کارمزد معاملاتی که صرافی‌ها برای معامله در نظر می‌‌گیرند،‌ متفاوت است و برای تریدرها از اهیمت بالایی برخوردار است. از آنجایی که تریدرها با تعداد بالای معاملات و سودهای کوچک به سود بالا می‌رسند باید صرافی را انتخاب کنند که کارمزد کمتری در نظر می‌گیرد.

معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای ایرانیان

بینگ ایکس و کوینکس به دلیل ارائه خدمات به ایرانیان از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال هستند که به ایرانیان خدمات ارائه می‌کنند. این صرافی‌ها در کنار ارائه خدمات، از پلتفرم‌های معاملاتی متنوع، امکانات زیاد، پشتیبانی فارسی و … برای بهبود رضایت کاربران استفاده می‌کنند. در ادامه مزایای استفاده از این دو پلتفرم مالی برای کاربران ایرانی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

صرافی

صرافی کوینکس (Coinex)

صرافی کوینکس یکی از پلتفرم‌های مبادلاتی راحت و امن ارز دیجیتال است. این صرافی ارزهای دیجیتال زیادی را در سبد خود پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این صرافی کوینکس یک سیستم تجارت غیر متمرکز است که در حفاظت از دارایی‌های کاربران خود بسیار کوشاست. این صرافی با ارائه نشانگرهای مختلف امکان پیشبینی قیمت ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند.

مزایای صرافی کوینکس

  • کارمزد معاملاتی کم: صرافی کوینکس تنها 1 درصد کارمزد را برای معاملات در نظر می‌گیرد که برای تریدرها به‌صرفه به‌حساب می‌آید. این میزان از کارمزد در اغلب صرافی‌ها بی‌سابقه است.
  • امنیت بالا: صرافی کوینکس بستر امنی برای کاربران در نظر گرفته است که باعث می‌شود خیال آنها به‌طور کامل راحت شود. این صرافی امکاناتی مثل ورود دو مرحله‌ای،‌ سیستم امنیتی پیشرفته و نظارت 24 ساعته را برای تامین امنیت کاربران فراهم کرده است.
  • رابط کاربری ساده: پلتفرم‌های صرافی کوینکس رابط کاربری ساده‌ای دارند که باعث می‌شود کاربران معاملات راحت‌تری را تجربه کنند.
  • اپلیکیشن موبایل: شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن‌های اندروید یا iOS صرافی کوینکس به پلتفرم‌های معاملاتی دسترسی پیدا کنید. بنابراین دسترسی سریع‌تر شما به معاملات در هر زمان از مزایای این صرافی به حساب می‌آید.

صرافی

صرافی بینگ ایکس (Bingx)

صرافی بینگ ایکس توسط معروف‌ترین متخصصان کریپتو و اینترنت در سال 2018 معرفی شد و تاکنون توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. صرافی بینگ ایکس مثل کوینکس ارائه خدمات به ایرانیان را در سرویس خود قرار داده و حتی در آن احراز هویت اجباری نیست. بنابراین ثبت نام صرافی Bingx یکی از گزینه‌های خوب برای کاربران ایرانی است که به دنبال فعالیت در بازار کریپتو کارنسی هستند.

مزایای صرافی بینگ ایکس

این پلتفرم علاوه بر مزایایی که برای صرافی کوینکس گفتیم، مزایای زیر را نیز دارد:

پلتفرم اسپات و مشتقات: این بخش از بازار برای کاربرانی که در بازار ارزهای دیجیتال در سطح حرفه‌ای هستند بسیار سودده است و باعث می‌شود که بتوانند دارایی‌های خود را در لحظه خرید و فروش کنند. همچنین کاربران می‌توانند دارایی خود را با سیستم اهرم افزایش دهند و از این طریق چند برابر سود کسب کنند.

سرویس کپی تریدینگ: سرویس کپی تریدینگ که در صرافی‌های معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرد، باعث می‌شود کاربران بتوانند ترید حرفه‌ای را مشابه تریدرهای باسابقه تجربه کنند. در این صورت سبد معاملاتی کاربر مثل تریدرهای حرفه‌ای خواهد بود و مقداری از سود کسب شده به حساب تریدر واریز می‌شود.

اکانت دمو: صرافی بینگ ایکس امکان استفاده از اکانت دمو را ایجاد کرده است تا کاربران بتوانند با این روش ابتدا معاملات دمو یا شبیه سازی شده را تجربه کنند. در این صورت سود و زیان‌ها غیر واقعی خواهد بود و فرد تنها می‌تواند تجربه بیشتری کسب کند.

انتخاب صرافی

این‌که کدام صرافی برای شما بهتر است کاملا به نیازهای شما بستگی دارد و خود شما باید این تصمیم را بگیرید و ما در این مقاله دو نمونه از معتبرترین آنها که کاربران ایرانی زیادی دارند را معرفی کردیم. توصیه می‌شود در صورت تصمیم گیری در انتخاب صرافی‌های خارجی دیگر حتما به اعتبار، تعداد کاربران و همچنین ارائه خدمات به ایرانیان را در نظر بگیرید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.