گروه بهمن

رضایت گروه بهمن از آخرین فروش محصولات تجاری در بورس کالا

مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن گفت آخرین فروش محصولات تجاری این گروه در بورس کالای ایران رضایت‌بخش بود.

عباس مارکلایی، مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن گفت آخرین عرضه محصولات تجاری گروه بهمن در بورس کالا رضایت بخش بود. وی در پاسخ به این سوال که چرا شدت تقاضا در این نوبت عرضه خودرو در بورس کالا کاهش پیدا کرد، گفت تجربه‌های اخیر در بورس کالا به‌خوبی نظر کارشناسان را تایید کرد؛ در واقع بورس کالا در سریع‌ترین زمان باعث به تعادل رساندن قیمت خودرو می‌شود و در همین راستا خودروهای تجاری با قیمتی مناسب و منطقی فروخته شدند.

فروش محصولات تجاری گروه بهمن در بورس کالا

در تاریخ 12 اردیبهشت ماه آخرین نوبت فروش محصولات تجاری گروه بهمن در بورس کالا انجام شد و طی آن محصولات فاو 420 (سیبا موتور)، امپاور BD500 و کامیون فورس 6 تن کابین خوابدار و بدون کابین از طریق بورس به فروش رسیدند. در این عرضه تمام متقاضیان محصولات بهمن دیزل موفق به خرید خودرو مورد نظر خود شدند.

مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن در خصوص دور شدن هیجانات از بازار خودرو ابراز رضایت کرد و گفت خودرو طی سال‌های گذشته به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شد و بازار نیز نسبت به آن حالت واکنشی پیدا کرده که این هیجانات و التهابات به مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان آسیب می‌رساند.

وی افزود اما عرضه این خودروها در بورس کالا به‌تدریج باعث کاهش هیجان و التهاب بازار شد؛ به‌گونه‌ای که در آخرین نوبت فروش محصولات تجاری گروه بهمن، مصرف‌کننده واقعی توانستند نزدیک به قیمت تعیین شده محصول خود را خریداری کند.

گروه بهمن

مارکلایی در ادامه بیان کرد در این نوبت از عرضه در بورس کالا شاهد فروش تمامی محصولات عرضه شده بودیم. همچنین نسبت عرضه و تقاضا برای محصولات بهمن دیزل، فورس کابین خوابدار 105 درصد و 249 درصد و برای فورس بدون خواب 100 درصد و کشنده امپاور 101 درصد گزارش شده است.

وی با اعلام این‌که تداوم عرضه در بورس کالا باعث منطقی شدن حجم تقاضا در این روش فروش شده، گفت خوشبختانه شاهد آرام شدن بازار هستیم و امیدواریم این فضا ادامه داشته باشد؛ چرا که میزان عرضه و تقاضا در فضای آرام واقعی خواهد و تقاضاهای کاذب نیز از بین می‌روند. از این رو خودروسازان قادرند برنامه‌های آینده و طولانی‌مدت تولید خود را طبق نیاز واقعی بازار برنامه‌ریزی کنند.

مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن خاطرنشان کرد قیمت‌گذاری منصفانه همواره جزو سیاست‌های گروه بهمن بوده است؛ به‌گونه‌ای که گروه بهمن در مقایسه با محصولات مشابه برای محصولات خود قیمت پایین‌تری را در نظر می‌گیرد. البته در گذشته برخی از هیجانات و التهابات باعث شده بود که خریدار واقعی برای محصول خود هزینه بیشتری بپردازد، اما با این سیاست سعی بر این است تا مشتریان هزینه متناسبی را پرداخت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*