تبدیل کردن عکس به استیکر در واتساپ

آموزش تبدیل کردن عکس به استیکر در واتساپ تنها در چند ثانیه

اخیرا پیام رسان واتساپ در آخرین نسخه iOS ویژگی جدیدی را ارائه کرده که تبدیل عکس به استیکر را ممکن ساخته است.

واتساپ که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسان است، به تازگی قابلیت جدیدی را در آخرین آپدیت خود برای کاربران آی او اس ارائه کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه تبدیل عکس به استیکر را می‌دهد.

با وجود این قابلیت جدید دیگر شما به نصب یک برنامه متفرقه برای ساخت استیکرهای خاص نیاز نخواهید داشت. طبق گزارشی از Wabetainfo واتساپ برای به‌روزرسانی iOS 23.1.75 تغییراتی را از طریق اپ استور معرفی کرد که قابلیت کشیدن و رها کردن تصاویر، ویدیوها و اسناد از سایر برنامه‌ها به چت‌های واتساپ را نشان می‌دهد و به این ترتیب اشتراک گذاری آن‌ها را با مخاطبین و گروه‌های شما را آسان‌تر می‌کند.

از آنجایی که این برنامه روی iOS 16 SDK ساخته شده، واتساپ می‌تواند در آینده از برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این نسخه از iOS استفاده کند. اکنون، پیام رسان WhatsApp ابزار جدیدی برای ایجاد استیکر منتشر کرده که به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت از تصاویر خود استیکر بسازند.

تبدیل عکس به استیکر در واتساپ

این ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا یک سوژه را یک عکس بیرون بکشند و آن را در چت‌هایشان استفاده کنند و به این شکل یک استیکر سفارشی بسازند. پس از چسباندن تصویر، واتساپ به طور خودکار آن را به استیکر تبدیل می‌کند که می‌تواند به مجموعه استیکرهای کاربر اضافه شود.

تبدیل کردن عکس به استیکر در واتساپ

شاید برخی از کاربران قبلا از این ویژگی استفاده کرده باشند، اما در حال حاضر این قابلیت برای تمامی کاربران iOS 16 در دسترس است. یکی از مزیت‌های وجود این ویژگی در واتساپ این است که تجربه یکپارچه‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند. پیش از این، افراد برای ایجاد و استفاده از استیکر‌های مخصوص به خود مجبور بودند از ابزار و برنامه‌های مختلفی استفاده کنند.

اکنون، با ارائه این ویژگی و ایجاد استیکرهای سفارشی به طور مستقیم در برنامه، فرآیند انجام این کار برای شما سریع‌تر و آسان‌تر می‌شود. در آپدیت بعدی WhatsApp، می‌توانیم منتظر ابزارهای پیشرفته‌تری باشیم. برای مدیریت و دسته بندی چنین استیکرهایی در پک استیکرهای سفارشی می‌توانید از داخل خود برنامه اقدام کنید.

بنابراین، قابلیت تبدیل عکس به استیکر در آخرین نسخه واتساپ برای تمامی کاربران در دسترس است. برای استفاده از این ویژگی، حتما باید واتساپ خود به نسخه جدید به‌روزرسانی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*