کیبورد گیمینگ

کیبورد گیمینگ چه تاثیری روی موفقیت در بازی کامپیوتری دارد؟

آیا به دنبال یک تجربه بازی حرفه‌ای هستید؟ آیا به دنبال کیبوردی هستید که بتواند تمامی نیازهای بازی شما را برآورده کند؟

همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین ابزارها برای گیمرهای حرفه‌ای، کیبورد گیمینگ است که با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، شما یک دنیای جدید از بازی و تفریح را تجربه خواهید.

تفاوت کیبورد معمولی و کیبورد گیمینگ

کیبورد گیمینگ:

 با وجود کلیدهای مخصوص برای عملکرد بهتر، سریع‌تر و دقیق‌تر ،کاربرد آن بیشتر برای بازی‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیبورد معمولی:

برای کارهای اداری و تایپ کردن و امور خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات مهم کیبورد گیمینگ

  • راحتی و انعطاف پذیری دکمه‌ها

کیبورد گیمینگ دارای کلیدهایی با تحمل فشار بالا هستند که باعث می‌شود گیمرها حساسیت بیشتری در زمان فشار دادن کلیدها داشته باشند و انعطاف پذیری و نرمی کلیدها در طول بازی راحتی بیشتری را به همراه داد.

  • نورپردازی RGB و طراحی زیبا

یکی از ویژگی‌های محبوب کیبورد گیمینگ نورپردازی RGB بکار رفته زیر کلیدها است که فضایی جذاب را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. همچنین با طراحی زیبا و جذابی که دارند می‌تواند به اتاق شما زیبایی دهد.

  • ضد آب بودن 

 از  قابلیت‌های مهم این محصول ضد آب بودن است که احتمال خرابی کالا را  تا حد زیادی کاهش می‌دهد‌ و باعث طولانی‌تر شدن عمر محصول می‌شود 

  • سرعت و دقت بالا

کیبوردهای گیمینگ با کیفیت و سرعت و دقت بالایی که دارند، بهترین انتخاب برای بازی‌های حرفه‌ای هستند. همچنین با دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی، شما کنترلی کامل بر بازی خود دارید و دیگر لازم نیست نگران عملکرد  و سرعت کیبورد خود به هنگام بازی باشید.

  • طول عمر بالای کیبورد 

با توجه به این‌که کیبورد گیمینگ با روکش ژلاتینی ساخته شده است این موضوع باعث افزایش طول عمر محصول تا 5 میلیون کلیک افزایش پیدا کرده است.

  • پایه‌های قابل تنظیم

کیبوردهای گیمینگ به همراه پایه‌های قابل تنظیم و طراحی ارگونومیک ساخته شده‌اند، تا شما در  طول بازی احساس راحتی کنید.

  • کنترل حجم صدا

دارای کلیدهای مجزا برای کنترل حجم موسیقی و حجم گفتگو با استفاده از این کلید‌ها می‌توانید به‌راحتی حجم موسیقی یا گفتگو را کنترل کنید.

کیبورد گیمینگ

چرا وجود کیبورد گیمینگ برای هر گیمری ضروری است؟

کیبوردهای گیمینگ برای کنترل آسان صدا و تصویر به هنگام بازی کاربرد دارند. همچنین، این مدل کیبورد ها قابلیت پشتیبانی از چند کلید همزمان را دارا هستند، به‌طوری که می‌توانید با دقت بیشتری فعالیت خود را در بازی انجام دهید

بنابراین، اگر به دنبال یک تجربه بازی بهتر هستید و قصد دارید تجهیزات بازی خود را ارتقا دهید، بهترین گزینه برای شما کیبوردهای گیمینگ می‌باشند. 

آنچه باید درباره محصولات گیمینگ و شرکت متین بدانیم

شرکت متین وارد کننده‌ی بهترین محصولات گیمینگ شامل ماوس‌های گیمینگ، کیبوردهای گیمینگ، ماوس‌پد‌های گیمینگ RGB و هدست‌های گیمینگ می‌باشد که با گارانتی یکپارچه 12 ماهه این محصولات در سراسر کشور ارائه می‌شود. محصولات گیمینگ این کمپانی، از معتبر ترین و پرطرفدارترین برندها میان کاربران است برای دیدن محصولات با مراجعه به وبسایت متین، می‌توانید در مورد محصولات گیمینگ کینگ استار اطلاعات بیشتری کسب کنید. چون این کالا می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد، همچنین محصولات کمپانی کینگ استار دارای تمامی استانداردهای لازم بوده و ما ضمانت می‌کنیم تا شما بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*