حمله شدید مدیرعامل واتساپ به تلگرام

تلگرام دوباره داغ دل کاربران واتساپ را تازه کرد

این روزها با قدرتمندتر شدن تلگرام و عدم ارسال کد تایید برای کاربران ایرانی، کمتر کسی در کشورمان سراغ واتساپ می‌رود اما اگر شما هم جزو معدود کاربران واتساپ هستید، بدانید که تلگرام آمده تا دوباره داغ دل شما را تازه کند!

تلگرام توانست در مدتی کوتاه به یکی از بهترین پیام رسان های دنیا تبدیل شود و حتی در مواردی، بسیار فراتر از یک پیام رسان معمولی مانند واتساپ برود. این پیامرسان با وجود این که حدود چهار سال از فیلتر شدنش می‌گذرد، همچنان انتخاب اول اکثر کاربران است. تیم شبکه های اجتماعی توییتر، بار دیگر دست به کار شده تا با تحقیر رقیبش واتساپ و یادآوری یکی از مهم ترین ویژگی هایش در مقایسه با پیام رسان معروف متا، یک بار دیگر داغ دل طرفداران و کاربران واتساپ را تازه کند.

ماجرای تحقیر دوباره واتساپ توسط تلگرام چیست؟

تلگرام در توییتر یک توییت فان منتشر کرد که در آن به عدم امکان ادیت پیام ها در واتساپ و دیگر رقبایش که این امکان را ندارند اشاره می‌کرد. شما می توانید این توییت را مشاهده کنید. ترجمه فارسی توییت تلگرام و خطاب غیررسمی به واتساپ را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

من وقتی می‌بینم یک نفر برای حل یک اشکال نگارشی، مجبور می‌شود به جای ادیت متن، یک پیام تازه ارسال کند😓

تحقیر واتساپ توسط تلگرام

اکانت توییتری رسمی تلگرام، این تصویر را هم در توییت خود منتشر کرد.

این اولین بار نیست که تلگرام سراغ راه‌هایی بامزه برای نشان دادن نقاط ضعف رقیبش می‌رود. هر چند در ایران و برخی دیگر از کشورها بسیاری از کاربران استفاده از تلگرام را به واتساپ ترجیح می‌دهند اما در بسیاری از نقاط جهان، واتساپ همچنان اولین انتخاب کاربران است و تلگرام هنوز راهی طولانی برای تبدیل شدن به پرکاربرترین پیام رسان جهان دارد.

البته واتساپ هم بیکار ننشسته!‌ از مدت‌ها پیش غول سبز متا در دنیای پیام‌رسان ها کپی کردن از رقیبش را شروع کرد و اخبار مربوط به کپی کاری تلگرام از واتساپ به یکی از پربیننده‌ترین اخبار وبسایت‌های حوزه تکنولوژی تبدیل شدند.

آیا با وجود تمام مشکلاتی که برای واتساپ به وجود آمده و ضعف‌هایی که در مقایسه با تلگرام دارد، به این پیام‌رسان وفادار هستید؟ نام پیام رسان محبوب خود را در بخش نظرات با گجت نیوز و کاربرانش به اشتراک بگذارید.