اینوتکس 2023

همراه اول در رویداد اینوتکس 2023 حضور پیدا می‌کند

همراه اول با هدف ارائه آخرین دستاوردهای فناورانه خود در حوزه‌های متاورس و انیمیشن در رویداد اینوتکس 2023 حضور پیدا می‌کند.

از فردا 19 تا 22 اردیبهشت 1402 نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) با اهدافی چون «سرمایه‌گذاری»، «مشارکت و همکاری» و «گفتگو و شبکه‌سازی» در محل پارک علم و فناوری برگزار خواهد شد. در همین راستا مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نیز قصد دارد با حضور در این رویداد که به‌عنوان بزرگترین رویداد زیست بوم نوآوری و فناوری کشور محسوب می‌شود، دستاوردهای خود را به‌معرض نمایش بگذارد.

حضور همراه اول در رویداد اینوتکس 2023

این مرکز با هدف ارائه دستاوردهای فناورانه خود در حوزه‌های جدید و محبوب متاورس و انیمیشن در رویداد اینوتکس 2023 حضور پیدا خواهد کرد. از آنجایی که این رویداد ظرفیت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری و معرفی فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و کوچک فراهم می‌کند، اپراتور همراه اول از پتانسل هاب‌های خود برای حضور فیزیکی در این رویداد استفاده خواهد کرد.

هاب باعث دسترسی آسان به امکانات مالی، فناوری‌های پایه و پلتفرمی و ایده‌های نوین تجاری می‌شود و با شتابدهی کسب‌وکارهای پایه سعی دارد ارزش را در زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال کشور به‌وجود آورد. هم‌اکنون این شرکت بررسی و انتخاب استارتاپ‌های دارای پتانسیل رشد برای ورود به دوره شتابدهی را در دستور کار خود قرار داده و رویکرد آن نیز ایجاد زنجیره ارزش است. از این رو حضور هاب‌های شیراز و اصفهان در اینوتکس برای سرمایه‌گذاری حائز اهمیت است.

همراه اول طی روزهای برگزاری رویداد اینوتکس 2023 در نشست‌های «Next Station»، «Stage» و «فروم حکمرانی» نیز مشارکت خواهد داشت که از برخی عناوین این نشست‌ها می‌توان به «زندگی مجازی»، «نقش دوقلوهای دیجیتال در انقلاب صنعتی چهارم»، «نقش سازمان‌های نوآور در توسعه اکوسیستم نوآوری» و «حکمرانی دیجیتال در سرویس‌های همراه اول» اشاره کرد.

گفتنی است اپراتور همراه اول از ساعت 10 صبح تا 18 عصر در غرفه 224 سالن شماره 2 میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به عرصه فناوری‌های دیجیتال خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*