آیفون ۱۶ پرو مکس،‌ بزرگترین گوشی اپل

آیفون ۱۶ پرو مکس به بزرگترین گوشی تاریخ اپل تبدیل می‌شود

سال آینده منتظر بزرگترین گوشی تاریخ اپل باشید. این مدل چیزی به‌جز آیفون ۱۶ پرو مکس – iPhone 16 Pro Max با ابعاد ۶.۹ اینچی نیست.

هنوز گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ اپل رونمایی نشده‌اند و فاصله زیادی تا پاییز که آن‌ها معرفی می‌شوند، باقی مانده است؛ اما از همین حالا درز شایعات و اخبار مربوط به نسل آینده آن‌ها، سری آیفون ۱۶ به بیرون، آغاز شده است.

راس یانگ، یکی از دست‌اندرکاران حوزه نمایشگرها به‌تازگی اسنادی را به‌دست آورده که نشان می‌دهد گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ اپل به نمایشگرهای بزرگ‌تری نسبت به نسل قبلی خود مجهز خواهند بود.

او می‌گوید آیفون ۱۶ پرو به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی مجهز است، در حالی که آیفون ۱۶ پرو مکس از یک نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۹ اینچی بهره می‌برد. او همچنین خاطرنشان می‌کند که نمایشگر آیفون‌های سال آینده گردتر می‌شود و از این حالت تیز درخواهد آمد.

گوشی‌های اپل هر سال بزرگ‌تر می‌شوند

اگر این خبر حقیقت داشته باشد، iPhone 16 Pro Max بزرگترین گوشی تاریخ اپل لقب خواهد گرفت. این روندی است که طی سالیان اخیر اپل به‌کار گرفته و هر سالی که می‌گذرد منتظر افزایش سایز صفحه نمایش گوشی‌های این کمپانی هستیم.

بر اساس دیگر خبرها، سال آینده اپل این خانواده را در نسخه‌های ۱۶، ۱۶ پلاس، ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس عرضه می‌کند. اما در کنار این چهار مدل، نسخه بالارده دیگری به‌نام آیفون ۱۶ اولترا نیز عرضه خواهد شد که امکانات پیشرفته‌تری مثل دوربین‌های ارتقا یافته‌تر و بهتر و نمایشگر بزرگ‌تری را در مقایسه با دیگر برادران خودش ارائه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*