پخش زنده تترلند

پخش زنده رونمایی از نسخه جدید وبسایت و اپلیکیشن تترلند به مناسبت ششمین سال فعالیت این صرافی

همزمان با ششمین سال فعالیت تترلند – Tetherland، طی مراسمی از نسخه جدید وبسایت و اپلیکیشن این صرافی رونمایی می‌شود که این مراسم به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

پنجمین سال فعالیت تترلند به‌پایان رسید و این صرافی مطرح، وارد ششمین سال فعالیت خود می‌شود. به‌همین مناسبت قرار است در روز چهارشنبه بیستم اردیبهشت 1402، مراسمی به‌صورت آنلاین برگزار شود و در حاشیه این مراسم، از نسخه جدید وبسایت و اپلیکیشن Tetherland رونمایی خواهد شد. این مراسم آنلاین به‌صورت زنده پخش می‌شود و شما می‌توانید از ساعت 18 امروز، این رویداد را از همین پست تماشا کنید.

جزئیات پخش زنده مراسم آنلاین تترلند

مراسمی که تترلند به‌مناسبت ششمین سال فعالیت خود تدارک دیده است، به صورت آنلاین از ساعت 18 امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 آغاز می‌شود. تترلند در جریان این مراسم قرار است از امکانات جدیدی که بر اساس نیاز کاربران و همگام با تکنولوژی روز صرافی‌های بین‌المللی طراحی شده، رونمایی کند. به این ترتیب، نسخه جدید وبسایت و اپلیکیشن این صرافی و ویژگی‌ها و خدمات جدیدی که در اختیار کاربران این صرافی قرار می‌گیرند، معرفی خواهند شد.

این رویداد با عنوان «گام ششم؛ اصل سادگی» و با سخنرانی خانم شقایق محمدی (طراح محصول)، خانم مرجان قاسمی (مدیر خدمات کاربران) و آقای سالار تحویلدار (مدیر توسعه کسب‌وکار) برگزار می‌شود. علاوه بر معرفی خدمات و امکانات جدید، قرار است نگاهی هم به گزارش سال 1401 انداخته شود و تولد شش سالگی تترلند نیز جشن گرفته خواهد شد.

شما از طریق همین پست یا از طریق وبسایت تترلند و پلتفرم‌های آپارات، اینستاگرام و یوتیوب می‌توانید این رویداد آنلاین را از ساعت 18 امروز به‌صورت زنده مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*