اسپیکر قابل حمل سونی

سونی از 2 اسپیکر قابل حمل جدید رونمایی کرد؛ یکی برای پارتی، دیگری برای سفر

سونی دو اسپیکر قابل حمل جذاب به‌نام‌های Sony SRS-XV800 و SRS-XB100 رونمایی کرد که اولی برای مهمانی و دومی برای حمل آسان است.

دو مدل جدید به اسپیکرهای قابل حمل سونی اضافه شد. یکی از آن‌ها Sony SRS-XV800 نام دارد که برای مهمانی‌ها است. دومین مدل هم SRS-XB100 نام دارد و مناسب حمل آسان با یک کوله پشتی یا هنگام دوچرخه سواری است. هر دو این اسپیکرها از پخش بلوتوثی پشتیبانی می‌کنند و کمی هم در برابر آب مقاوم هستند.

اسپیکر بلوتوثی Sony SRS-XV800 ؛ برای یک مهمانی دلچسب

اسپیکر XV800 که به‌عنوان نسل جدید XV900 معرفی شده، از پنج توییتر برخوردار است. دو تای آن‌ها در جلوی دستگاه و سه تای دیگر در اطراف آن قرار گرفته‌اند تا وقتی اسپیکر را وسط اتاق بگذارید، صدای موسیقی در کل اتاق به خوبی شنیده شود. سونی روی این دیوایس درایورهایی با دیافراگم نزدیک به مستطیل را تعبیه کرده که به‌ادعای خودش می‌تواند بیس عمیق‌تری را ارائه کند.

اسپیکر قابل حمل سونی SRS-XV800

در حالی که این اسپیکر به‌صورت هرمی طراحی شده، اما می‌توان از آن در کنج منزل نیز استفاده کرد. وقتی این اسپیکر را در کنج قرار دهید، به‌صورت خودکار توییترهای جلویی را جایگزین می‌کند تا تفکیک‌سازی صدا را به‌بهترین شکل ارائه کند. یک پورت رفلکس بیس به‌شکل حرف انگلیسی S نیز در پایین دستگاه قرار گرفته و زیر آن چرخ‌هایی برای جابجایی آسان قرار دارد.

باوجود سایز نه چندان بزرگ، سونی به‌خوبی توانسته از باتری‌های بزرگی روی این محصول استفاده کند. اسپیکر قابل حمل سونی XV800 می‌تواند با شارژ‌ کامل تا ۲۵ ساعت شارژدهی داشته باشد و با تنها ۱۰ دقیقه شارژ، سه ساعت روشن بماند. سونی برای شارژ این محصول از یک کانکتور اختصاصی استفاده کرده؛ هرچند که در پشت آن یک پورت USB-A نیز برای شارژ حضور دارد.

این پورت USB همچنین می‌تواند به‌عنوان یک ورودی صوتی نیز در کنار ورودی کمکی استاندارد استفاده شود و در کنار اتصال بلوتوثی از آن برای مالتی پیرینگ (جفت‌سازی چندگانه) استفاده کرد. سونی از یک ورودی دیجیتالی اپتیکال نیز استفاده کرده که به کاربر اجازه می‌دهد این محصول را به تلویزیون‌ها نیز وصل کرد. چیزی که کمتر می‌توان روی اسپیکرهای قابل حمل یافت.

اسپیکر قابل حمل سونی SRS-XV800

وقتی این دستگاه را می‌بینیم، متوجه دکمه‌ای به‌نام “Light” می‌شویم که کاربر می‌تواند با روشن کردن آن، از رقص نور هماهنگ با موسیقی در حال پخش لذت ببرد. دکمه‌های دیگری مثل پخش/ توقف، تنظیم ولوم و یک دکمه به‌نام “Mega Bass” برای بیس کوبنده‌تر نیز در اینجا دیده می‌شود.

در پشت دستگاه ورودی‌های گیتار و میکروفون قرار گرفته که کاربران می‌توانند از آن برای یک کارائوکه سرگرم‌کننده در مهمانی‌های خود استفاده کنند. همچنین می‌توانید از طریق اتصال بلوتوثی این اسپیکر را به یک اسپیکر دیگر متصل کرده و یا از طریق Party Connect برای اتصال چند اسپیکر قابل حمل سونی XV9800 استفاده کنید. این اسپیکر به گواهی ضد آب IPX4 مجهز هستند. برای پیش‌خرید این محصول باید ۶۴۹ دلار بپردازید.

اسپیکر قابل حمل سونی SRS-XB100؛ همه‌جا در کنار تو

اسپیکر قابل حمل سونی SRS-XB100

سونی یک اسپیکر کوچک‌تر و جمع‌و‌جورتر به‌نام SRS-XB100 را هم رونمایی کرده که هم‌اندازه یک قوطی نوشابه است. یک اسپیکر ضد آب به‌لطف گواهی IP68 که از یک بند جداشدنی برخوردار است تا بتوانید آن را روی کول پشتی یا دوچرخه خود ببندید و همه‌جا در کنارتان باشد. عمر باتری این محصول ۱۶ ساعته است و از طریق یک پورت USB-C با یک محافظ پلاستیکی ضد آب شارژ می‌شود.

اسپیکر قابل حمل سونی SRS-XB100

این دیوایس ۲.۹ اینچ عرض و ۳.۷ اینچ هم ارتفاعش است. سونی در داخل این بدنه جمع‌و‌جور یک رادیاتور غیرفعال و پردازنده Sound Diffusion Processor را در داخل آن گنجانده است. سونی ادعا می‌کند این اسپیکر در مقایسه با دیگر محصولات هم اندازه‌اش، خروجی صوتی بسیار توانمندی دارد. یک میکروفون هم روی آن تعبیه شده که از آن می‌توان برای مکالمات هم استفاده کرد. این دیوایس را می‌توانید به یک اسپیکر بلوتوثی دیگر متصل کنید تا پخش استریو را شکل دهند. همچنین روی آن دکمه‌های پخش/ توقف و تنظیم ولوم نیز وجود دارد. قیمت پیش‌فروش این محصول ۵۹ دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*