همراه اول

همراه اول به‌عنوان برترین سرمایه‌گذار حوزه نوآوری معرفی شد

حرکت اول که به‌عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر گروه همراه اول محسوب می‌شود، عنوان برترین سرمایه‌گذار حوزه نوآوری را از آن خود کرد.

اولین رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) روز 19 اردیبهشت 1402 در حاشیه رویداد اینوتکس 2023 برگزار شد و در آن برترین حامیان مالی حوزه‌های دانش بنیان مورد تقدیر قرار گرفتند. در این رویداد، هاشم آقازاده (دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور)، علیرضا دلیری (دبیر رویداد فینوتکس)، امید رضایی‌فر (معاون فناوری وزیر علوم) و مهدی صفاری‌نیا (رئیس پارک فناوری پردیس) نیز حضور داشتند.

همراه اول و کسب عنوان برترین سرمایه‌گذار حوزه نوآوری

برگزیدگان این رویداد طی یک فرایند ارزیابی چند مرحله‌ای و راستی‌آزمایی از میان 120 بازیگر اصلی با همکاری معاونت علمی فناوری و ریاست جمهوری و نهادهای مجری نظیر انجمن سرمایه‌گذاران خطرپذیر کشور معرفی شدند. برگزیدگان این رویداد نیز به بخش‌های بانک‌ها، پارک‌های علم و فناوری، صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاران، سکوهای تامین مالی جمعی، اعتبارافزارها، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری برتر و همچنین بیمه تعلق دارند.

شرکت حرکت اول که به‌عنوان هلدینگ سرمایه‌گذار خطرپذیر گروه همراه اول شناخته می‌شود در این رویداد به‌عنوان تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی انتخاب شد و از محمدمهدی عباسخانی، مدیرعامل این شرکت نیز تقدیر به‌عمل آمد. علاوه بر این، شتاب‌دهنده هاب اصفهان که از شتاب‌دهنده‌های حرکت اول بوده نیز در بخش شتاب‌دهنده‌ها به عنوان شتاب‌دهنده برگزیده مورد تقدیر قرار گرفت.

این هلدینگ سرمایه‌گذاری در سال 1397 در راستای توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال کشور ایجاد شده و سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکارهای مرحله میانی و بالاتر در حوزه‌های آموزش، رسانه، تبلیغات، گردشگری، مالی و بیمه، تجارت الکترونیک سلامت و تکنولوژی‌های نوآورانه را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین میاره، فلای تودی، جاجیگا، آچاره، همراه مکانیک، نبض، نت باکس، آلا و دیدیمون به‌عنوان بخشی از سبد سرمایه‌گذاری حرکت اول محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*