نسخه جدید تترلند

نسخه جدید صرافی تترلند با امکانات و ویژگی‌های تازه رونمایی شد

با برگزاری مراسمی آنلاین به‌مناسبت ششمین سال فعالیت Tetherland، نسخه جدید صرافی رمزارزی تترلند با امکانات و ویژگی‌های تازه معرفی شد.

صرافی رمزارزی تترلند وارد ششمین سال فعالیت خود شد. عصر روز گذشته، چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402، تترلند به‌مناسبت ششمین سال فعالیت خود مراسم آنلاینی را برگزار کرد که این مراسم به‌صورت زنده از گجت نیوز پخش شد. در این مراسم، علاوه بر جشن گرفتن تولد صرافی Tetherland، نسخه جدید وبسایت و اپلیکیشن تترلند نیز رونمایی شد.

نسخه جدید تترلند

به‌گفته مدیران این صرافی رمزارزی، نسخه 7.0 تترلند از روز شنبه 23 اردیبهشت ماه در دسترس عموم قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند از امکانات و ویژگی‌های جدید آن بهره‌مند شوند. علاوه بر این، به‌مناسبت تولد تترلند، معاملات تمام کاربران در این پلتفرم از روز گذشته تا 5 روز بدون کارمزد انجام خواهد شد.

ویژگی های نسخه جدید تترلند

نسخه جدید تترلند با تغییرات موثر در تمامی بخش‌های وبسایت و اپلیکیشن از راه رسیده است. در این نسخه تلاش شده با تکیه بر اصل سادگی و نیاز کاربران، شاهد افزایش سرعت و بهبود عملکردها باشیم. بر اساس اعلام Tetherland، در نسخه هفتم پلتفرم این صرافی رمزارزی، فرایندها در این مجموعه بیش از پیش آسان‌تر شده است. قابل گسترش بودن، یکی از ویژگی‌های مهم و اصلی این نسخه جدید محسوب می‌شود؛ به این ترتیب امکان اضافه شده قابلیت‌های جدید به این پلتفرم، به‌آسانی میسر می‌شود و کاربر دچار هیچ‌گونه سردرگمی و پیچیدگی نخواهد شد.

نسخه جدید تترلند

در ادامه به برخی از ویژگی‌های شاخص نسخه جدید تترلند اشاره می‌کنیم:

  • سرعت لودینگ سه برابری نسبت به قبل
  • اضافه شدن نسخه Progressive Web Application
  • بهبود فرایندهای خرید و فروش و واریز و برداشت
  • بهبود دو برابری سرعت عملیات
  • دسترسی سریع‌تر تبدیل تتر و تومان
  • کاهش کارمزد تبدیل
  • سازگاری بهتر با نمایشگرهای مختلف
  • اضافه شدن زبان‌های مختلف مثل انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ترکی و عربی
  • پیشخوان مدیریتی حرفه‌ای
  • تاریخچه و رسیدهای منظم
  • امکان دسته‌بندی و فیلترینگ

خانم شقایق محمدی، طراح محصول تترلند در این رویداد آنلاین اظهار کرد ما در بهار سال گذشته تحقیقات خود را آغاز کردیم و تحقیقات درباره کاربران را نیز همزمان با برنامه‌ریزی شروع کردیم. به این ترتیب به‌طور کامل نیازها و خواسته‌های کاربران را بررسی کردیم و پس از ارائه راه‌حل نهایی، اینترفیس جدید پیاده‌سازی شد و پروژه را به تیم توسعه‌دهندگان تحویل دادیم.

نسخه جدید تترلند

وی تاکید کرد همیشه تلاش داریم تا بهترین تجربه کاربری را ارائه بدهیم و محصول جدید نیز قابل گسترش است و با اضافه شدن فیچر و قابلیت‌های جدید، پیچیدگی پیدا نمی‌کند. خانم محمدی در خصوص ویژگی‌های نسخه جدید تترلند بیان کرد ما برای ثانیه به ثانیه کاربران ارزش قائل هستیم و تمام توان خود را برای بهبود سرعت بارگذاری سایت گذاشتیم و حالا سایت با سه برابر سرعت بیشتری نسبت به قبل بالا می‌آید. اصلاحات لازم با بررسی کامل روند خرید و فروش و همچنین واریز و برداشت انجام شده و سرعت عملیات تا دو برابر بهبود پیدا کرده است. بنابراین کاربران تجربه بسیار بهتری خواهند داشت و زمان کمتری را برای انجام کارهای خود صرف می‌کنند.

نسخه جدید تترلند

کمتر شدن فاصله بین سطوح کاربری یکی دیگر از ویژگی‌های نسخه جدید تترلند است. گفته شد که حجم معامله لازم برای افزایش سطح کاربری 50 درصد و افزایش سطح کاربری برای دستیابی به کارمزد کمتر نیز کاهش پیدا کرده است. اضافه شدن تم تاریک یا Dark Mode نیز از ویژگی‌های جدید نسخه 7.0 تترلند محسوب می‌شود که بنا به درخواست بسیار زیاد کاربران، در این نسخه ارائه شده است.

نسخه جدید تترلند

طراح محصول تترلند، کارمزد کم را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصول سرویس مالی دانست؛ به همین دلیل، تترلند به‌منظور جلب رضایت کاربران، کاهش کارمزد تبدیل و کاهش پله‌ای کارمزد بازار تترلند را بر اساس سطح کاربری تعریف کرده است.

ارائه آمارهایی از تترلند

علاوه بر معرفی نسخه جدید تترلند، در رویداد آنلاین عصر روز گذشته شاهد ارائه آمارهایی از بخش پشتیبانی این صرافی رمزارزی بودیم. خانم مرجان قاسمی،‌ مدیر خدمات کاربران تترلند در این مراسم اظهار کرد تیم پشتیبانی و خدمات کاربران به‌صورت 24 ساعته و همه روزه بدون هیچ تعطیلی به نیازهای کاربران پاسخ می‌گویند. بر همین اساس ما شاهد رضایت 96 درصدی کاربران از پشتیبانی آنلاین و شاخص NPS بیش از 70 درصدی برای تترلند هستیم.

نسخه جدید تترلند

وی اضافه کرد احراز هویت در این پلتفرم به‌طور شبانه‌روزی انجام می‌شود و درخواست احراز هویت پس از دریافت از سوی کاربر، در کمتر از هفت دقیقه بررسی خواهد شد. خانم قاسمی همچنین گفت میزان مراجعه به بخش پشتیبانی نسبت به تعداد تراکنش در مقایسه با سال 1400 حدود 11 درصد کاهش پیدا کرده است و 55 درصد کاربران این صرافی نیز حتی برای یک بار هم به بخش پشتیبانی مراجعه نکرده‌اند و بدون این‌که به راهنمایی نیاز داشته باشند، معاملات و تراکنش‌های خود را انجام می‌دهند.

به‌گفته مدیر خدمات کاربران تترلند، مجموع پشتیبانی آنلاین و تماس، بیش از سه میلیون دقیقه برآورد شده و اگر تمام چت‌های پشتیبانی را چاپ کنیم، طول کاغذها به 93 کیلومتر می‌رسد که 210 برابر ارتفاع برج میلاد می‌شود.

نسخه جدید تترلند

در ادامه، آقای سالار تحویلدار، مدیر توسعه کسب و کار تترلند نیز توضیحاتی را درباره ابزارهای جدید تترلند برای سرمایه‌گذاری ارائه داد. وی بیان کرد با توجه به تحلیل داده‌های کاربران در بخش توسعه کسب و کار، نیازسنجی‌های کاربران در حوزه رمزارز و نیاز افراد به سرمایه‌گذاری، پتانسیل‌هایی را برای ارائه خدمات در این حوزه به‌منظور حفظ ارزش دارایی‌ها در برابر تورم و سودآوری مشاهده کرده‌ایم. بنابراین قرار است ابزار و محصولاتی به‌طیف گسترده‌ای از کاربران ارائه شود تا آنها با توجه به قدرت ریسک و علاقه‌مندی و شرایطی که از آن برخوردار هستند، بتوانند از این ابزارها و محصولات بهره‌مند شوند.

نسخه جدید تترلند

مدیر توسعه کسب و کار تترلند، کارایی در عین سادگی را ویژگی بارز این پلتفرم عنوان کرد و افزود مشتریان برای همین سادگی، تترلند را انتخاب کرده‌اند. تحویلدار در پایان اظهار کرد نسخه تترلند کلاسیک تا پایان خردادماه عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند از خدمات پایه بهره‌مند شوند و سایر ویژگی‌ها و امکانات برای سادگی هرچه بیشتر در این نسخه ارائه نخواهد شد. همچنین قرار است با کمک اساتید خبره، یک بستر آموزشی برای آشنایی افراد با مدیریت ریسک، معاملات، سرمایه‌گذاری و حوزه‌های نوین در این پلتفرم ایجاد شود.

نسخه جدید تترلند

در پایان می‌توانید ویدیوی مراسم آنلاین روز گذشته تترلند را مشاهده کنید و از جزئیات بیشتری درباره نسخه جدید Tetherland و ویژگی‌ها و امکانات آن مطلع شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*