مسابقه دانش آموزی مسیر

چهارمین دوره مسابقه دانش آموزی مسیر با حمایت آکادمی همراه اول برگزار شد

چهارمین دوره مسابقه دانش آموزی مسیر با حمایت آکادمی همراه اول برگزار شد و در مراسم اختتامیه آن از نفرات و گروه‌های برتر تقدیر به‌عمل آمد.

چهارمین مسابقه دانش آموزی مسیر در ایام ماه مبارک رمضان به‌مدت 17 روز و به‌شکل آنلاین برگزار شد. سرانجام در روز 27 اردیبهشت 1402 نیز اختتامیه آن با حمایت آکادمی همراه اول در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد و طی آن از نفرات و گروه‌های برتر تقدیر به‌عمل آمد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقه دانش آموزی مسیر

در این مسابقه بیش از 800 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه اول مدارس سراسر کشور در قالب گروه‌های سه نفره حضور داشتند که طی مواجهه با یک داستان جذاب و نمادین در سامانه رسمی توانستند سرانجام بیش از 2 هزار فعالیت متنوع را به‌انجام برسانند.

از مولفه‌های اصلی این مسابقه می‌توان به پرداختن به معارف قرآنی به‌شکل قابل فهم و تاکید بر کاربردی بودن مطالب و فعالیت‌ها برای نوجوانان در زندگی امروزی، استفاده از شیوه‌ها و ابزارهای نوین برای مدیریت انگیزه و انتقال مفاهیم نظیر بازی‌وارسازی و داستان‌گویی، تاکید بر کار تیمی و بهره‌مندی از جذابیت‌های گرافیکی و صوتی ضمن استفاده از فناوری‌های دیجیتال اشاره کرد.

گفتنی است یکی دیگر از اهداف برگزاری این رویداد نیز برداشتن قدمی موثر برای جهت‌دهی نوجوانان نخبه‌ی کشور به‌سمت معارف قرآنی و ایجاد گفتمان سبک زندگی قرآنی بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*