جذب مخاطب در یوتیوب

عجیب‌ترین روش جذب مخاطب در یوتیوب: کوبیدن هواپیما به زمین + ویدیو

یک ماجراجوی خرابکار که برای جذب مخاطب در یوتیوب هواپیمای خود را به زمین کوبیده بود، به مجازات سنگین محکوم شد.

یک کاربر یوتیوب که سال گذشته در اقدامی عجیب برای جذب مخاطب اقدام به کوبیدن هواپیما به زمین کرده بود، توسط وزارت دادگستری آمریکا گناه‌کار شمرده شد. تروور جیکوب، اسنوبردباز 29 ساله‌ای است که سقوط برنامه‌ریزی شده یک هواپیما را طی ماه نوامبر 2021 در شهر سانتاباربارا کالیفرنیا سازمان‌‌دهی و فیلم‌برداری کرد.

جیکوب به یک فقره تخریب و پنهان‌کاری به قصد ممانعت از تحقیقات فدرال اعتراف کرده که طبق گزارش اولیه وب‌سایت گیزمودو، حداکثر 20 سال محکومیت حبس به‌دنبال خواهد داشت. وی هم‌چنین اعتراف کرده که انگیزه اصلی‌اش از انجام این اقدام، سود بردن از تبلیغات کیف پول مرتبط با این ویدیو در یوتیوب بوده است.

قبل از پرواز، جیکوب یک دوربین فیلم‌برداری را در هواپیما تعبیه و خود را به چتر نجات، یک دوربین دیگر و مونوپاد سلفی تجهیز کرد. تقریبا 35 دقیقه از پرواز گذشته بود که او تصمیم گرفت در منطقه‌ای خشک در جنگل ملی لوس پادرس، از هواپیما خارج شود و این سقوط را رقم بزند. وی پس از خروج، برای بازیابی دوربین‌ و فیلم ضبط شده، به محل سقوط هواپیما رفت.

اما اقدامات خراب‌کارانه جیکوب به همینجا ختم نشد. او دو روز با تاخیر گزارش این حادثه را به هیئت ملی ایمنی حمل و نقل گزارش داد و به دروغ آن را یک تصادف توصیف کرد. او سپس بقایای هواپیما را از طریق یک تریلی به فرودگاه شهر لومپوک منتقل کرد و با مفقود کردن آن، مدعی شد که از محل لاشه هواپیما اطلاعی ندارد. این ویدیو هم‌چنان در کانال یوتیوب جیکوب قرار دارد و تاکنون حدود 3.3 میلیون نفر از آن بازدید کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*