تغییرات انقلابی در راه توییتر

تغییرات انقلابی در راه توییتر؛ از تماس صوتی و تصویری تا دایرکت مسیج!

تغییرات انقلابی و بزرگی در راه توییتر هستند که می‌توانند این شبکه اجتماعی را به یک سوپراپلیکیشن تبدیل کنند. اما آن‌ها چه هستند؟

از زمانی که ایلان ماسک توییتر را در اکتبر گذشته تصاحب کرد، انتقادات زیادی به‌خاطر سردرگمی در مدیریت این شبکه اجتماعی به‌سمت آن نشانه گرفته شد. اما حالا او نشان داده که به‌دنبال بهبود و پالوده‌سازی سایت توییتر است. ماسک آغاز تغییرات انقلابی توییتر را با انتصاب مدیرعامل جدیدی برای این کمپانی‌ آغاز کرد. ماسک جمعه گذشته لیندا یاکارینو را به‌عنوان مدیرعامل جدید توییتر منتصب کرد.

از تغییرات انقلابی توییتر چه می‌دانیم؟

اما تغییرات به‌همین‌جا ختم نمی‌شود. ماسک توییت‌هایی را در مورد اضافه شدن قابلیت دایرکت مسیج به توییتر منتشر کرده است. ماسک همچنین می‌گوید که در نسخه فعلی اپلیکیشن Twitter، کاربران می‌توانند برای پاسخ به تمام پیام‌های یک تاپیک (و نه تنها آخرین پیام آن) یک دایرکت مسیج ارسال کنند. کاربران حتی با ارسال یک ایموجی نیز می‌توانند نسبت به یک تاپیک واکنش نشان دهند.

قابلیت‌های جذاب دیگری هم در راه‌اند. به‌گفته صاحب این پلتفرم، مشترکان توییتر به‌زودی می‌توانند با هر کاربر دیگری که کاربر این پلتفرم است، تماس صوتی و تصویری بگیرند. ماسک می‌گوید به‌لطف این قابلیت «شما می‌توانید با تمام کسانی که می‌شناسید و از هر کجای دنیا که هستند، بدون داشتن شماره تلفنشان، تماس بگیرید و مکالمه کنید».

در حال حاضر قابلیت Twitter Spaces به کاربران اجازه می‌دهد از طریق پخش صوتی، برای دوستان خود وویس بفرستند. ولی این تماس‌ها عمومی بوده و فقط در گروه‌های چت کارایی دارند. حالا قابلیت جدید تماس صوتی و تصویری توییتر به شما اجازه می‌دهد بتوانید با دوستان خود به‌صورت شخصی تماس بگیرید.

این‌ها تغییرات بزرگی هستند که می‌تواند از توییتر، یک شبکه اجتماعی چندمنظوره و بسیار کاربردی بسازد. ولی باید دید که آیا ماسک و مدیرعامل جدید کمپانی توییتر یعنی لیندا باکارینو آیا این امکانات جذاب را به‌صورت رایگان در اختیار عموم کاربران خواهند گذاشت، یا آنکه فقط مختص به کاربران سرویس اشتراکی Twitter Blue است؟ زمان همه‌چیز را مشخص خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*