آیفون 16 پرو

اطلاعات لو رفته از آیفون 16 پرو، باعث می‌شود که برای خرید مدل 14 و 15 دست نگه دارید

با اضافه شدن این دو ویژگی مهم و جذاب به آیفون 16 پرو، شاید بهتر باشد منتظر این نسل بمانید و قید خرید آیفون 14 و 15 را بزنید.

ظرف چند هفته گذشته، بازار شایعات در مورد آیفون 15 پرو حسابی داغ شده و هر روز خبرهایی از ویژگی‌های جدید این پرچم‌دار مورد انتظار به بیرون درز می‌کند. با این حال، طبق اطلاعات جدید، خریداران احتمالی آیفون 15 بهتر است تا زمان معرفی آیفون 16 پرو دست نگه دارند.

در حالی‌که انتظار می‌رود آیفون 15 پرو به تراشه جدید و قدرتمند A17 مجهز خواهد شد و نمایشگری با حاشیه‌ بسیار باریک‌تر از آیفون 14 پرو دارد، مینگ‌ چی‌کو، از تحلیلگران اپل پیش‌بینی کرده که آیفون 16 پرو احتمالا با لنز پریسکوپی و نمایشگر بزرگ‌تر عرضه خواهد شد که دو ارتقای قابل توجه هستند.

آیفون 16 پرو، با تغییراتی بزرگ در راه است

به عبارت دیگر، آیفون 16 پرو می‌تواند نسخه احتمالا کوچک‌تر و ارزان‌تر آیفون 15 اولترا باشد که طبق شایعات امسال به‌جای سری پرو مکس وارد بازار خواهد شد. براساس ادعای کو، شایعه شده که نسخه اولترا به دلیل اندازه بزرگ‌تر نمایشگر نسبت به آیفون 15 پرو، به یک لنز پریسکوپی مجهز خواهد شد. طبق پیش‌بینی‌ها، دو نسخه پرو و اولترا به ترتیب با نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی عرضه خواهند شد.

آیفون 16 پرو

با این حال، افزایش احتمالی ابعاد آیفون 16 پرو در سال 2024، به اپل این امکان را خواهد داد که یک لنز پریسکوپی نیز به قاب پشتی این دستگاه اضافه کند. اظهارات کو به دنبال شایعات قبلی است که از وجود اجزای فیس‌آی‌دی و دوربین جلو در زیر صفحه‌نمایش خبر می‌دهند. دقیقا مانند بسیاری از تلفن‌های اندرویدی که دارای اسکنر اثر انگشت پنهان زیر نمایشگر هستند.

این ارتقا احتمالا به شکل جزیره پویای ارتقا یافته ارائه خواهد شد که در حال حاضر به‌عنوان یک بریدگی دیجیتالی فانتزی در سری آیفون 14 قابل مشاهده است. علاوه بر این، طبق شایعات هر دو نسخه اولترا و پرو آیفون 15 دارای دکمه‌های صدا و پاور حالت جامد خواهند بود. با این وجود تحلیلگران اپل اکنون پیش‌بینی می‌کنند که این دکمه‌ها به جای آیفون 16 وارد خط تولید می‌شوند.

دکمه‌های حالت جامد از ارتعاشات لمسی برای شبیه‌سازی حس لمس شدن، استفاده می‌کنند. با این حال طبق گزارش‌ها، اپل به زمان بیش‌تری برای توسعه موتورهای لمسی مورد نیاز جهت تامین انرژی این فناوری نیاز دارد.