تریلر فیلم Mission Impossible : Dead Reckoning Part 1

پرش با موتور و اسب سواری تام کروز در تریلر ماموریت غیر ممکن 7 + ویدیو

دومین تریلر فیلم سینمایی ماموریت غیر ممکن 7 به نام Mission Impossible : Dead Reckoning Part 1 ، اسب سواری تام کروز را به رخ مخاطب می‌کشد و او را از دره پرت می‌کند.

بعد از خداحافظی دنیل کریگ با نقش جیمز باند، تقریبا انتظار داشتیم که کار تام کروز با نقش ایتان هانت هم به زودی به پایان برسد اما بدلکار و مدل خوش چهره‌ی دنیای هالیوود با فیلم تاپ گان به ما نشان داد که هنوز هم حقه‌های خاص و جذاب خودش را در آستین دارد. تام کروز در جدیدترین تریلر فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن 7 2023، نشان می‌دهد که می‌تواند در جاذبه صفر دعوا کند، روی موتور و از ارتفاع چند صد متری سقوط آزاد داشته باشد و با اسب و در دل کویر، بتازد!

تریلر فیلم سینمایی Mission Impossible : Dead Reckoning Part 1

داستان فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن 7 ، شاید با تمام قسمت‌های قبلی کمی تفاوت داشته باشد. همانطور که در تریلر Mission Impossible : Dead Reckoning Part 1 تماشا کردید، این بار قرار است تا تمام دنیا به دنبال تام کروز باشند و او را تعقیب کنند. همچنین به ایتان هانت (شخصیت تام کروز در فیلم) گفته می‌شود که این ماموریت می‌تواند به قیمت جان همه‌ ما تمام شود!

پرش با موتور از روی صخره و نبرد در جاذبه صفر

تریلر ماموریت غیر ممکن 7

تام کروز در تریلر فیلم سینمایی Mission Impossible : Dead Reckoning Part 1 با موتور کراس مخصوص، از روی صخره‌‌ای با ارتفاع چند صد متر، یک سقوط آزاد هیجان انگیز را به مخاطب ارائه می‌دهد. البته به تام کروز و موتور کراس، دو چتر نجات (از نوع مخصوص برای پرش در ارتفاع پایین) وصل شده است.

تریلر ماموریت غیر ممکن 7

همچنین در صحنه‌ای دیگر می‌بینیم که تام کروز در حال نبرد در قطار (در حال سقوط) است و به نظر می‌رسد که برای چند ثانیه، جاذبه صفر را تجربه می‌کند. تام کروز تجربه حضور و بازیگری در جاذبه صفر را دارد؛ اگر در مورد این موضوع چیزی نمی‌دانید، کافی است تا فیلم مومیایی 2017 را تماشا کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم که به راحتی روی این لینک کلیک کنید و بدلکاری تام کروز در جاذبه صفر را ببینید.

بازیگران، عوامل و تاریخ پخش فیلم ماموریت غیر ممکن 7

تریلر ماموریت غیر ممکن 7

پوستر رسمی فیلم ماموریت غیر ممکن 7

تام کروز در نقش ایتان هانت، جان ویت در نقش جیم فلیپس، امانوئل برت، وینگ رامس، ونسا ردگریو، هنری چرنی، ژان رنو، کریستین اسکات و امیلیو استیوز از ستارگان فیلم سینمایی ماموریت غیر ممکن جدید خواهند بود.

تریلر فیلم Mission Impossible : Dead Reckoning Part 1

همچنین برایان دی پالما به عنوان کارگردان و دیوید کوئپ و رابرت تاون به عنوان تهیه کنندگان فیلم ماموریت غیرممکن 7 در این پروژه حضور خواهند داشت. مسئولیت نویسندگی ماموریت غیر ممکن 7 هم به صورت مشترک بر عهده دیوید کوئپ و استیون زیلیان است. گفته می‌شود که فیلم Mission Impossible : Dead Reckoning Part 1 قرار است در تاریخ 12 جولای امسال یعنی 21 تیر ماه به روی پرده‌های سینما بیاید. در پایان کار از شما دعوت می‌کنیم که نخستین تریلر این شاهکار اکشن را از طریق این لینک تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*