دیاگرام‌ ال‌جی G5 شایعات گذشته را تایید می‌کند

تنها اندک زمانی به برگزاری کنگره سالانه جهانی موبایل (MWC) مانده است. جایی که ال‌جی می‌خواهد با معرفی G5 یک رقابت سخت و شانه به شانه را با سامسونگ آغاز کند. در گذشته شایعاتی در مورد پرچم‌دار جدید ال‌جی به گوشمان رسیده بود که به لطف اخبار جدید می‌توان شایعات گذشته را تصدیق کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اول از هر چیز، دیاگرام شایعه ای که طراحی G5 دیگر مانند سری G نخواهد بود و از آن زبان طراحی فاصله گرفته را تایید می‌کند. با دیاگرمی که به دستمان رسیده می‌توان فهمید که پرچم‌دار جدید ال‌جی باریک‌‍تر و بزرگ‌تر (طول و عرض) از پرچم‌دار فعلی سری G یعنی G4 است. ال‌جی جی ۴ دارای ابعاد ۱۴۸.۹ در ۷۶.۱ به ضخامت ۶.۳-۹.۸ میلی‌متر است. در حالی‌ که ال‌جی جی ۵ در ابعاد ۱۴۹.۴ در ۷۳.۹ به ضخامت ۸.۲ میلی‌متر خواهد بود.

نکته‌ی بعدی که جالب به نظر می‌رسد این است که ال‌جی تصمیم گرفته تا کلید‌های ولوم را از پشت گوشی به کناره ها ببرد و دلیل این کار نیز کاهش ضخامت گوشی‌ست. با اینکه دکمه های ولوم به کناره ها رفته اند اما دکمه‌ی پاور همچنان در عقب موبایل جای دارد و به نظر می‌رسد که دارای یک سنسور اسکنر اثر انگشت خواهد بود (درست مانند نمونه ای که در گوشی نکسوس ۵X دیدیم).

تصاویر دیاگرام ما همچنین نشان می‌دهد که شایعات گذشته مبنی بر طراحی مجدد پرچم‌دار جدید ال‌جی که گفته شده بود باتری کشویی بوده و دارای یک قطعه‌ی قابل جداسازی در انتهای گوشی‌ست صحت داشته است.

ال‌جی G5

از دیگر اطلاعاتی که تاکنون به دستمان رسیده می‌توان به تغییر جنس بدنه به تماما فلزی اشاره کرد که یک اولین در سری G است. باید بدانید تا به حال گوشی از سری G دارای بدنه‌ی تماما فلزی نبوده است. در مورد صفحه‌ی نمایشگر نیز گفته شده که دارای ابعاد ۵.۶ اینچ با رزولوشن QHD خواهد بود و در دیاگرام ما نیز می‌توان مشاهده کرد که صفحه به صورت لبه به لبه است (یعنی حاشیه‌ی فوق العاده کمی دارد).

ال‌جی قرار است در دوم اسفند ماه از جدیدترین پرچم‌دار خود پرده برداری کند. البته تا آن زمان احتمال درز شایعات دیگری نیز وجود دارد بنابراین با گجت نیوز همراه باشید تا از تازه‌ترین مطالب دنیای تکنولوژی باخبر شوید.

منبع: androidauthority