شرایط فروش جدید مدیران خودرو

شرایط فروش جدید مدیران خودرو به شکل نقد و اقساط در اردیبهشت 1402

شرایط فروش جدید مدیران خودرو به شکل نقد و اقساط در اردیبهشت 1402 اعلام شد. در این طرح ام وی ام ایکس 22 پرو، ایکس 55 پرو، آریزو 5 توربو، آریزو 6 پرو، تیگو 7 پرو، اف ایکس و تیگو 8 پرو به بازار عرضه می‌شوند.

شرکت مدیران خودرو در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود مربوط به متقاضیان سامانه یکپارچه فروش اینترنتی قصد دارد خودروهای ام وی ام ایکس 22 پرو، ایکس 55 پرو، آریزو 5 توربو، آریزو 6 پرو، تیگو 7 پرو، اف ایکس و تیگو 8 پرو را از روز 30 اردیبهشت تا 1 خرداد 1402 به مشتریان عرضه کند. متقاضیان با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت مدیران خودرو می‌توانند فرایند ثبت نام را بر اساس شرایط زیر انجام دهند.

شرایط فروش جدید مدیران خودرو – نقد و اقساط

شرایط فروش جدید مدیران خودرو شرایط فروش جدید مدیران خودرو

در این طرح، خودروهای ام وی ام ایکس پرو IE توربو با قیمت 870 میلیون و 700 هزار تومان، آریزو 5 توربو IE با قیمت 1 میلیارد و 55 میلیون تومان و ام وی ام ایکس 55 پرو IE با قیمت 1 میلیارد و 251 میلیون و 500 هزار تومان به شکل نقد و اقساط به مشتریان عرضه می‌شوند.

همچنین مدیران خودرو در این طرح آریزو 6 پرو اکسلنت را با قیمت 1 میلیارد و 430 میلیون و 800 هزار تومان، آریزو 6 پرو اکسلنت را با قیمت 1 میلیارد و 667 میلیون و 800 هزار تومان، اف ایکس پریمیوم را با قیمت 1 میلیارد و 740 میلیون تومان، تیگو 8 پرو پریمیوم را با قیمت 2 میلیارد و 269 میلیون تومان، تیگو 8 پرو مکس را با قیمت 2 میلیارد و 630 میلیون تومان و تیگو 8 پرو مکس IE را با قیمت 2 میلیارد و 690 میلیون تومان به شکل نقد و اقساط به بازار عرضه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خدایا اتو کمک ویاری میخواهم پروردگار مهربان خودت یه فرجی کن تا ما هم لذت یه وسیله‌ی خوب داشتند تجربه کنیم …ماها که قشر ضعیف هستیم چکار باید بکنیم تا موفق بشیم یه راهی معرفی کنید… لطفاً

  2. صلوات برمحمدوآل محمد

    اصلآخودروی نیست که بخوان تحویل دهندفقط دنبال این هستندپول مردم به جیب بزنندمثل خودروسازی بی وای دی سال۹۷مبلغ ۶۰میلیون تومان گرفتندکه مهر۹۷خودروی بی وای دی s6راباقیمت قطعی تحویل دهندوامروز۳۰اردبهشت۱۴۰۲هست خبری ازخودرونیست هیچکس هم امثال ماهاراحمایت نمی کنی فقط هوای خودروسازهارادارندمردم برایشان مهم نیست فقط دنبال پول مردم هستندآن قراردادی که می بندنداصلآاهمیتی نداره فقط به نفع خودشانی