همراه اول

همراه اول عنوان برترین روابط عمومی در ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی دیجیتال را از آن خود کرد

همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران توانست عنوان برترین روابط عمومی در ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی دیجیتال را از آن خود کند.

دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران برای نکوداشت روز ملی روابط عمومی روز شنبه 30 اردیبهشت 1402 در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. در این مراسم جمعی از مدیران، کارشناسان و اساتید روابط عمومی ایران و تعدادی از اساتید بین‌المللی نیز حضور داشتند.

عنوان برترین روابط عمومی به همراه اول رسید

روابط عمومی اپراتور همراه اول با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های علمی و تخصصی انجام شده توانست نشان ویژه ارتباطات رسانه‌ای را از آن خود کند. علاوه بر این، روابط عمومی همراه اول طبق جمع‌بندی و تصمیم هیئت‌داوران به‌عنوان روابط عمومی برتر در حوزه روابط عمومی دیجیتال در سال 1401 انتخاب شد و لوح و تندیس این جشنواره را دریافت کرد.

در بخشی از پیام آنه گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) که به‌مناسبت روز ملی روابط عمومی در این مراسم قرائت شد، آمده:

روابط عمومی یک ضرورت در عصر ارتباطات محسوب می‌شود و موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام آنها در عرصه‌ها و فعالیت تخصصی به عملکرد روابط عمومی بستگی دارد.

رئیس IPRA روابط عمومی را این‌گونه تعریف می‌کند: یک روش مدیریت تصمیم‌گیری بوده که وظیفه آن ایجاد روابط و منافع بین سازمان‌ها و مخاطبان آنها براساس ارسال اطلاعات از طریق روش‌های ارتباطی اخلاقی و قابل اعتماد است که تحقق این تعریف به عناصر تصمیم‌گیری، ایجاد روابط عمومی دوسویه سودمند، اطلاع‌رسانی و اخلاق بستگی دارد.

روز دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 نیز در همین راستا دو کارگاه آموزشی روابط عمومی به‌شکل مجازی با عناوین «روش‌های تبیین و انعکاس در روابط عمومی» و «مهارت‌های گویایی، دیداری و شنیداری در روابط عمومی» برگزار شد.