بسته های ویژه حج

همراه اول از بسته های ویژه حج تمتع 1402 رونمایی کرد

اپراتور همراه اول برای رفاه مشترکان خود که قصد عزیمت به کشور عربستان سعودی را دارند، بسته های ویژه حج تمتع 1402 را در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول برای مشترکان خود که قصد دارند به کشور عربستان سعودی سفر کنند، علاوه بر تعرفه مناسب برای حجاج و عوامل ستادی حج تمتع 1402، تعرفه‌های رومینگ را نیز در نظر گرفته است تا بدون تهیه سیم کارت و پرداخت هزینه ارزی بتوانند در ایام حج از خدمات ارتباطی برخوردار شوند.

بسته های ویژه حج تمتع 1402 همراه اول

همراه اول در همین راستا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد طبق توافقی که با اپراتورهای عربستانی انجام داده، تمام مشترکان اعم از دائمی و اعتباری می‌توانند از مکالمه و دیتا با قیمت بسیار مناسب و حتی بهتر از سیم کارت‌های عربی برخوردار شوند. ضمن این‌که مشترکان با صرف هزینه بسیار اندک می‌توانند از حجم دیتای مناسبی استفاده کنند. علاوه بر این، برای نخستین بار سرویس 5G نیز برای حجاج ارائه شده و مشترکان قادرند از اینترنت با سرعت بسیار بالا نیز بهره‌مند شوند.

از بین بسته‌هایی که همراه اول برای ایام حج در نظر گرفته، یک بسته اینترنت بین‌المللی تخفیفی 60 روزه وجود دارد که کاربران می‌توانند آن را به‌آسانی از درگاه‌های مختلف خریداری کنند. همچنین حجاج می‌توانند بدون نگرانی از پایان مهلت اعتبار بسته، آن را از ایران و پیش از سفر خریداری کنند.

همراه اول برای مديران کاروان و ستاد حج و حجاج نیز بسته‌ای با حجم نامحدود برای 90 روز به‌همراه 150 دقیقه مکالمه و 150 عدد پیامک هدیه رومینگ برای استفاده در عربستان در نظر گرفته است.

همچنین از آنجایی که برخی از شبکه‌های اجتماعی در داخل کشور دارای محدودیت است و حجاج به مکالمه نیاز دارند، همراه اول برای این مشترکان یک بسته هفتگی رومینگ حج با 70 دقیقه مکالمه و 70 پیامک هدیه برای مشترکانی که به تماس با ایران یا از ایران نیاز دارند، ارائه کرده است.

علاوه بر این، آن دسته از زائرانی که قصد دارند در سفر از بسته‌های مقرون‌به‌صرفه اینترنت بین‌الملل و مکالمه همراه اول استفاده کنند، می‌توانند از بین 4 بسته در نظر گرفته شده با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 2913 ستاره 5 مربع» بسته مورد نظر را خریداری کنند. در همین راستا اپراتور همراه اول ویژه مشترکان دائمی و اعتباری خود که می‌خواهند به کشور عربستان سفر کنند، بسته‌هایی به شرح زیر را در نظر گرفته است:

  • بسته ویژه 1.5 گیگابایتی اینترنت بین المللی 60 روزه حجاج (ویژه کشور عربستان) به قیمت 280 هزار تومان
  • بسته اینترنت بین‌المللی هفتگی 3 گیگابایتی حج به‌همراه هدیه 5 دقیقه مکالمه و 5 پیامک به قیمت 440 هزار تومان
  • بسته اینترنت بین‌المللی حج نامحدود 90 روزه به‌همراه هدیه 150 دقیقه مکالمه و 150 پیامک به قیمت 1 میلیون و 840 هزار تومان
  • بسته 70 دقیقه مکالمه هفتگی به‌همراه 70 پیامک هدیه به قیمت 340 هزار تومان

طبق توافقاتی که اپراتور همراه اول انجام داده، مشترکان این اپراتور در حج تمتع 1402 از مزیت کاهش نرخ تعرفه آزاد برخوردار خواهند شد. در همین راستا تعرفه استفاده آزاد از سرویس رومینگ با ارائه تخفیف نسبت به قیمت سابق در نظر گرفته شده که جزئیات آن به شرح زیر است:

  • هر دقیقه مکالمه با ایران یا خطوط عربستان 9000 تومان
  • هر دقیقه مکالمه دریافتی از ایران 9000 تومان
  • هر عدد پیامک به خطوط ایران 3000 تومان
  • هر مگابایت اینترنت 2000 تومان

همچنین این اپراتور نرخ مکالمه بین‌الملل با خطوط همراه اول را با در نظر گرفتن قیمت ترجیحی به 9000 هزار تومان در دقیقه کاهش داد تا خانواده‌ها بتوانند با حجاج در عربستان ارتباط برقرار کنند.

مشترکانی که قصد دارند از بسته‌های رومینگ حج استفاده کنند، باید قبل از سفر سرویس رومینگ بین‌الملل را با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 2911 مربع» فعال سازند. با فعال‌سازی این سرویس، دریافت پیامک‌های بانکی رایگان بوده و به درگاه همراه من نیز به‌صورت رایگان دسترسی خواهند داشت. حجاج با استفاده از کد دستوری USSD و همچنین اپلیکیشن‌های «همراه من» و «اوانو» می‌توانند قبوض را پرداخت و شارژ خریداری کنند.

ضمن این‌که با مراجعه به «فروشگاه آنلاين همراه اول» يا ‌اپليكيشن «همراه من» می‌توان بسته‌های ویژه حج را برای خود یا زائر مورد نظر خریداری کرد. کاربران با مراجعه به صفحه کمپین حج همراه اول به آدرس https://mci.ir/haj می‌توانند از بسته‌های حج، نرخ تعرفه آزاد و قوانین استفاده از بسته‌ها اطلاعات کاملی را کسب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*