جایزه برند برتر ملی

جایزه برند برتر ملی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به ایرانسل رسید

در نخستین همایش سراسری صد برند برتر ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی، جایزه برند برتر ملی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به ایرانسل تعلق گرفت.

نخستین همایش سراسری صد برند برتر ملی با رویکرد اجتماعی در روز یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد. در این همایش، دکتر هادی قوامی (معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد)، شهباز حسن‌پور (نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی)، پروفسور کریم زارع (نایب رئیس اول کانون نمایندگان مجلس شورای اسلامی) و همچین فعالان اقتصادی و صنعتی و مدیران ارشد شرکت‌ها و سازمان‌ها حضور داشتند.

ایرانسل جایزه برند برتر ملی را دریافت کرد

در اولین همایش سراسری صد برند برتر ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی، لوح تقدیر و جایزه برند برتر ملی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل اعطا شد. رضا موحدی، مدیر کل برند ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به نمایندگی از این مجموعه، این لوح تقدیر و جایزه را دریافت کرد.

جایزه برند برتر ملی

همایش مذکور در اولین دوره فعالیت خود با حمایت مجمع مدیران ایران، سازمان بین‌المللی برند ایران، خانه صنعت‌کاران ایران و انجمن صنفی مدیران اجرایی بنگاه‌های اقتصادی برگزار شده است. اثربخشی مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان، اثربخشی مسئولیت اجتماعی بر ارزش برند، آغاز جدید برند ملی و نقش برند ملی در بحران‌های اقتصادی از جمله اهداف و محورهای این همایش بودند. در پایان این همایش نیز صد برند برتر ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

برند ایرانسل با مسئولیت اجتماعی پیوند خورده است. از جمله عملکردها و اقدامات ایرانسل که نشان‌دهنده پایبندی و تعهد این شرکت به برداشتن گام‌های موثر در مسیر پایداری و کسب‌وکار مسئولانه هستند می‌توان به ایجاد زیرساخت دسترسی به اینترنت و دنیای دیجیتال برای مردم مناطق کم‌برخوردار، ارائه خدمات مقرون به صرفه، استفاده فراگیر از نسل پنجم تلفن همراه، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تلاش برای بومی‌سازی و توانمندسازی آنها، اشتغال‌آفرینی مستقیم و غیر مستقیم، بسترسازی برای رشد کمی و کیفی اقتصاد دیجیتال و توجه به تحقیق و توسعه در صنعتی ICT کشور، توجه ویژه به آثار محیط زیستی ناشی از فعالیت خود و تلاش نظام‌مند برای محافظت از محیط زیست اشاره کرد.

علاوه بر ایرانسل، شرکت‌های پتروشیمی بندر امام خمینی، پتروشیمی جم، گل گهر سیرجان، شرکت ملی مس و فولاد سنگان نیز از جمله سایر شرکت‌هایی بودند که در این همایش مورد تقدیر قرار گرفتند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*