میرسلیم پژو 206 تویوتا لندکروز

میرسلیم: تویوتا لندکروز با پژو 206 فرقی ندارد + ویدیو

میرسلیم ، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در آخرین سخن‌های گهربار خود رسما اعلام کرد که تویوتا لندکروز هیچ فرقی با پژو 206 ندارد!

قیمت خودروهای وارداتی در ایران به قدری عجیب و غریب است که صدای داد و فریاد همه را درآورده و سال‌هاست هرکسی که کوچک‌ترین تریبونی دارد، به این موضوع اعتراض می‌کند. چرا خودرویی که در ترکیه یا کشورهای همسایه عربی، با قیمت 1 میلیارد تومان خرید و فروش می‌شود، در ایران به رقم‌هایی مثل 3 میلیارد تومان یا حتی بالاتر هم می‌رسد؟ جواب این سوال را سال‌هاست می‌پرسیم و اما هیچکس جواب نمی‌دهد. ای کاش آقای میرسلیم هم جواب نمی‌داد اما در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا جواب او را گوش کنید.

میرسلیم ، نماینده مجلس تهران: پژو 206 و لندکروز تفاوتی با هم ندارند

این گفته در حالی مطرح می‌شود که تویوتا لندکروز به عنوان یکی از ایمن‌ترین و محکم‌ترین خودروهای ژاپنی در تمام جهان شناخته می‌شود و از نماینده‌های سازمان ملل تا افراد نظامی و حتی خلافکارها، همه و همه به آن اطمینان دارند. در سمت مقابل، پژو 206 را داریم که در تست‌های موسسه یورو انکپ، به طور میانگین فقط 3 ستاره ایمنی را دریافت کرده بود. نسخه‌های مونتاژی این خودرو در ایران هم سرشار از ایراد است و اگر یکی از تصادف‌های آن را در گوشه خیابان دیده باشید، شاید هیچ وقت سراغ این تابوت متحرک نروید. مصرف سوخت لندکروز مدل 2023 با موتور 6 سیلندر توربو شارژ، در حالت ترکیبی تقریبا 8.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است که این عدد در پژو 206، تا 11 لیتر هم بالا می‌رود.

حالا به نظر شما تویوتا لندکروز و پژو 206 فرقی با هم ندارند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. پیرمرد قرص هاش رو نخورده یه حرف مفتی زده.
    از این قرصی ها فراوون داریم تو ایران خداروشکر.

    • بنظرم بهتره به جای حرف مفت اثباتش کنه مثلا با همون ماشین سوار شه و یه تصادف کنترل شده باهاش انجام بده بعد با لندکروز مقایسش کنه، چون یکی از رفیقام با همون 206 به رحمت خدا رفت.
      شکر خدا خودم کنترل کردم بهش فش ندادم ولی موندم کی بهش رای داده تا چرت پرت تحویل بده.

  2. 206 یک زمانی خوب بود
    الان دیگه آشغاله

    شما هر ماشین آشغال مونتاژی اگر قطعه تو بازار داشته باشه رو مقایسه کنی، فقط موتورش می ارزه به 2 تا 206

  3. خر چه داند قیمت نق و نبات

  4. هیچ فرقی ندارد با 206 عجل مستقیم میاد سراغت .