نسخه دو دفرانسیل هاوال H6

نسخه دو دیفرانسیل هاوال H6 به ایران وارد می‌شود

نسخه دو دیفرانسیل هاوال H6 به زودی وارد ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند چینی HAVAL H6 آشنا می‌شویم.

در لیست خودروهایی که واردکنندگان قصد واردات آنها به ایران را دارند، نام نسخه دو دیفرانسیل هاوال H6 نیز به‌چشم می‌خورد. این خودرو که نسخه تک دیفرانسیل آن مدتی قبل به‌شکل مونتاژی به بازار ایران شده بود، در آینده نزدیک در نسخه دو دیفرانسیل روانه بازار ایران خواهد شد. در همین راستا قصد داریم شما را با مشخصات و امکانات این شاسی بلند دو دیفرانسیل چینی آشنا کنیم.

مشخصات نسخه دو دیفرانسیل هاوال H6

نسخه دو دفرانسیل هاوال H6

هاوال H6 دو دیفرانسیل با یک موتور 2 لیتری T-GDI به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد که می‌تواند قدرتی برابر با 201 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده توسط این پیشرانه نیز به‌وسیله گیربکس 7 سرعته DCT به چرخ‌های این خودرو دو دیفرانسیل منتقل می‌شود. همچنین کسب 5 ستاره ایمنی از مرکز تست ایمنی استرالیا یا ANCAP به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شود.

نسخه دو دفرانسیل هاوال H6

از امکانات ایمنی نسخه دو دیفرانسیل هاوال H6 می‌توان به اتوپارک، ترمز اضطراری خودکار، رادار تصادف از جلو، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، رادار هشدار خروج از خط و نقطه کور، رادار تصادف از عقب، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین، شش ایربگ ایمنی (راننده، سرنشین، جانبی و پرده‌ای هردو) و سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش اشاره کرد.

نسخه دو دفرانسیل هاوال H6

شاسی بلند چینی HAVAL H6 از امکانات متعددی چون سنسورهای هشدار دهنده میزان فشار باد تایرها، آینه تاشو برقی همراه با گرم‌کن و راهنما، چراغ‌های روز، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب و جلو خودرو، سنسورهای نور و باران، تهویه مطبوع الکتریکی همراه با گرم‌کن صندلی های ردیف اول، تریم چرمی صندلی‌ها و غربلیک فرمان، فرمان دی‌کات، آینه الکتروکرومیک، مانیتور و مولتی‌مدیا همراه با دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، کلاستر دیجیتالی، جک برقی صندوق عقب، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای و سقف پانورامیک بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*