تیم کشتی آلیش بانوان ایران

قهرمانی تیم کشتی آلیش بانوان ایران با حمایت همراه اول در آسیا

تیم کشتی آلیش بانوان ایران با حمایت همراه اول در رقابت های آسیایی در کشور ازبکستان توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

تیم ملی کشتی آلیش بانوان کشورمان در رقابت های آسیایی کشور موفق شدند با حمایت همراه اول در سبک های کلاسیک و آزاد عنوان قهرمانی را کسب کنند. این دوره از رقابت‌ها به میزبانی کشور ازبکستان برگزار شد.

قهرمانی تیم کشتی آلیش بانوان ایران در آسیا

در پایان این دوره از رقابت‌ها که در بخش کلاسیک در تاریخ 1 و 2 خرداد 1402 برگزار شد، سپیده بابایی در وزن 55 کیلوگرم، ام‌البنین محسنی در وزن 60 کیلوگرم، رقیه محمودآبادی در وزن 65 کیلوگرم و ریحانه گیلانی در وزن 70 کیلوگرم توانستند مدال نقره را از آن خود کنند.

سحر غنی‌زاده در وزن 75 کیلوگرم و عزت قربانی ثانی در وزن +75 کیلوگرم نیز موفق به کسب مدال برنز شدند. سرانجام تیم ملی ایران در این دوره در بخش کلاستیک با دریافت 4 مدال نقره و 2 مدال برنز توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

ام‌البنین محسنی در وزن ۶۰ کیلوگرم و ریحانه گیلانی در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز در سبک آزاد توانستند مدال طلا را از آن خود کنند. مدال نقره این سبک نیز به رقیه محمودآبادی در وزن ۶۵ کیلوگرم و عزت قربانی ثانی در وزن ۷۵+ کیلوگرم رسید. سرانجام تیم ملی آلیش زنان در بخش آزاد با کسب 2 مدال طلا و 2 نقره توانستند به عنوان قهرمانی آسیا برسند.

اپراتور همراه اول که به عنوان حامی اول ورزش ایران محسوب می‌شود، این موفقیت را به اعضای تیم ملی کشتی آلیش بانوان، کادر فنی و عموم مردم ایران تبریک گفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*