آخرین تریلر The Flash

آخرین تریلر فیلم The Flash منتشر شد؛ گردهمایی بزرگان DC در کنار مایکل کیتون + ویدیو

آخرین تریلر فیلم The Flash یا همان فلش 2023 ، داستان هیجان انگیز این فیلم را تقریبا در کف دست شما می‌گذارد و چند سکانس جذاب را به چشمان شما هدیه می‌دهد.

بالاخره به ایستگاه نهایی رسیدم و تنها یک قدم با اکران فیلم فلش 2023 فاصله داریم. آخرین تریلر فیلم The Flash هم اینجاست تا اطلاعات دقیقه نودی را به ما هدیه دهد. در ادامه با کلیات داستان این فیلم همراه می‌شویم و سپس به سراغ تاریخ اکران و بازیگران می‌رویم و تریلر جذاب آن را تماشا می‌کنیم.

تریلر فیلم The Flash و نگاهی به خط داستانی

بخشی از داستان فیلم فلش 2023 از روی کتاب کمیک «فلش پوینت» الهام گرفته شده است که در آن شخصیت بری آلن (فلش) برای نجات جان مادرش که در زمان کودکی خود به قتل رسیده، به گذشته سفر می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود تا در خط‌های زمانی تداخل ایجاد شود.

تیزر فلش 2023

در اثر این اتفاق، حالا بروس وین (بتمن) در زمان کودکی و در آن شب عجیب و کوچه‌ی کنار سینما به قتل رسیده و اکنون توماس وین (پدر بتمن)، به شخصیت بتمن تبدیل شده و مارتا وین (مادر بروس وین یا همان بتمن اصلی) هم این وسط نقش جوکر را برداشته است!

تیزر فلش 2023

واندر وون و آکوامن به دشمن هم تبدیل شده‌اند و سوپرمن هم اصلا رنگ آفتاب را ندیده و از زمان ورود به زمین، در یک زندان مخفی شده است و اصلا نایی برای مبارزه ندارد. این اتفاقات به «کمیک فلش پوینت» مربوط می‌شوند اما در تریلر به وضوح می‌بینید که ژنرال زاد (دشمن پدر سوپرمن که در فیلم Man Of Steel 2013 نابود شده بود)، به لطف اختلال در زمان، دوباره به سیاره ما آمده تا یکبار برای همیشه، سوپرمن را شکست دهد! در این گیر و دار، مایکل کیتون دوست داشتنی هم در قامت بتمن، به این زمان می‌آید تا حقه‌های شگفت انگیز خود را یکبار دیگر به شما نشان دهد.

عوامل و بازیگران تریلر The Flash 2023

آخرین تریلر The Flash

مایکل کیتون و بن افلک در نقش بتمن، گل گدوت در نقش واندر وومن، ازار میلر در نقش بری آلن یا همان فلش، ساشا کالی در نقش سوپرگرل، کریستیان کلمنس، مایکل شنون، ماریبل وردو، مونیکا جکسون، ران لیوینگستون و جرمی آیرونز در نقش آلفرد، جزو ستارگان فیلم The Flash خواهند بود.

آخرین تریلر The Flash

همچنین اندروس مونسچیتی هم در قامت کارگردان ایفای وظیفه می‌کند و کمپانی برادران وارنر و پیکچرز هم به صورت مشترک، مسئولیت ساخت این اثر را بر عهده خواهند داشت.

تاریخ اکران فیلم فلش 2023

گفته می‌شود که فیلم The Flash قرار است در تاریخ 16 ژوئن یعنی 26 خرداد ماه امسال به روی پرده سینما بیاید. همچنین شما می‌توانید تریلر قبلی فیلم فلش 2023 را از طریق این لینک تماشا کنید و اولین تیزر آن را هم با این لینک ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*