اولین تریلر فیلم فلش 2023

اولین تریلر فیلم فلش منتشر شد؛ مایکل کیتون و بن افلک در دنیای مولتی ورس

اولین تریلر فیلم فلش – The Flash ، مایکل کیتون افسانه‌ای و بن افلک را به صورت همزمان در نقش بتمن نشان می‌دهد و ازرا میلر و سوپر گرل هم سورپرایزهای خود را خواهند داشت!

اگر شما هم از طرفداران دنیای سینمایی DC باشید، احتمالا با دسته گل‌های ازرا میلر، هنرمند پرحاشیه‌ی آمریکایی و بازیگر نقش فلش در دنیای سینما آشنا هستید. این بازیگر آمریکایی که با فیلم The Perks Of Being Wallflower به شهرت رسید، از درگیری فیزیکی در رستوران تا آزار و اذیت زن‌ها را در پرونده خود دارد! تا همین چند ماه پیش، شرکت DC تصمیم داشت تا ازرا میلر را برای همیشه کنار بگذارد و خیر و سود او را بر شرش ببخشد؛ اما به نظر می‌رسد که داستان جور دیگری رقم خورده است! حالا اولین تریلر فیلم فلش 2023 اینجاست تا هایپ طرفداران را به سقف بچسباند. در ادامه با لیست بازیگران، عوامل، داستان و تاریخ انتشار فیلم The Flash 2023 همراه خواهیم بود اما پیش از آن، بیایید و اولین تریلر فیلم فلش 2023 را تماشا کنیم.

فهرست عناوین:

اولین تریلر فیلم فلش و ایجاد دنیای مولتی ورس در سینمای DC

تقریبا دو سال قبل بود که برای اولین بار با نمایی از فیلم The Flash رو به رو شدیم و اکنون تریلر نهایی این اثر منتشر شده است. ازرا میلر را هم از قبل می‌شناسیم؛ فیلم بتمن در برابر سوپرمن 2016 باعث شد تا پای ازرا میلر به دنیای سینمایی DC باز شود؛ آن هم با نقش پرطرفدار فلش! حالا بری آلن (اسم واقعی فلش) این افتخار را دارد که به همراه ازرا میلر، فیلم اختصاصی خود را روی پرده سینما ببرد. اما تریلر فیلم فلش چه چیزهایی را به ما نشان داد؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

داستان فیلم فلش 2023

اولین تریلر فیلم فلش 2023

حضور دو نسخه مختلف از شخصیت بری آلن در یک زمان!

همانطور که از اولین تریلر فیلم فلش متوجه شده‌اید، سریع‌ترین انسان روی زمین درگیر یک داستان مولتی ورسی خواهد شد که طی این داستان، قرار است تا با نسخه‌ دیگری از خود به همراه بتمن و سوپر گرل، به جنگ دشمنان قدیمی دنیا برود. ژنرال زاد یا همان دشمن قدیمی سوپرمن که او را برای اولین بار در فیلم Man Of Steel 2013 دیده بودیم، قرار است تا دوباره در فیلم The Flash از گور برخیزد و این بار به جای هنری کویل یا همان سوپرمن، به جنگ با فلش برود!

اولین تریلر فیلم فلش 2023

ژنرال زاد در فیلم The Flash 2023

اما مولتی ورس دنیای DC چگونه ساخته شده است؟ دقیقا مثل فیلم «اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» که پیتر پارکر با اشتباه عجیب خود، چند دنیا را به یکدیگر پیوند زده بود، بری آلن هم در فیلم The Flash چنین اشتباهی را مرتکب می‌شود و یک مولتی ورس را خلق می‌کند. بتمنِ مایکل کیتون و ژنرال زاد، از عناصر اصلی در این مولتی ورس به حساب می‌آیند. همچنین اگر شما فیلم‌هایی مثل The Batman 1898 و Batman Returns 1992 را دیده باشید، حتما با شخصیت بمتنِ مایکل کیتون و ماشین بتموبیل جذاب او آشنا هستید.

تریلر جدید فیلم The Flash 2023

بتمنِ مایکل کیتون و کمد لباس‌های معروف او!

همچنین باید گفت که فیلم The Flash 2023 تقریبا از کتاب کمیک The Flash Point الهام گرفته شده است که طی این داستان، بری آلن برای اینکه اتفاقات گذشته خود را درست کند، به سفر در زمان متوسل می‌شود و چند جهان مختلف با خط های زمانی متفاوت را به هم وصل می‌کند. از آن جایی که قدرت فلش بسیار کمتر از ژنرال زاد است، بنابراین سوپرگرل به کمک او می‌آید تا در برابر ژنرال سرکش سیاره کریپتو مقاومت کند. به علاوه همانطور که از فضای اولین تریلر فیلم فلش مشخص است، احتمالا بتمنِ بن افلک در همان ابتدای فیلم به نوعی حذف می‌شود (احتمالا می‌میرد) و در ادامه فیلم فقط شاهد نقش آفرینی مایکل کیتون خواهیم بود.

بازیگران و عوامل فیلم فلش 2023

تریلر جدید فیلم The Flash 2023

شخصیت سوپرگرل در The Flash 2023

همانطور که در اولین تریلر فیلم فلش 2023 مشاهده کردید، مایکل کیتون و بن افلک، دو شخصیت متفاوت از بتمن را به فیلم فلش اضافه خواهند کرد و ازرا میلر هم در نقش دو فلش مختلف در این فیلم حضور خواهد داشت و مایکل شنون دوست داشتنی هم به مانند گذشته، ژنرال زاد شرور را به روی صحنه می‌آورد. همچنین ساشا کالی در نقش سوپرگرل، کیرسی کلمنز در نقش آیریس وست هم در این فیلم نقش خواهند داشت. حضور واندر وومن با بازی گل گدوت در فیلم The Flash هم فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به علاوه اندی موسکیتی به عنوان کارگردان و باربارا موسکیتی و مایکل دیسکو هم تهیه کننده های فیلم فلش 2023 خواهند بود.

تاریخ انتشار فیلم The Flash 2023

تریلر جدید فیلم The Flash 2023

تقریبا پس از هزار بار تغییر، فیلم فلش 2023 قرار است در تاریخ 16 ژوئن 2023 یعنی همان 26 خرداد 1402 به صورت رسمی در سینماهای جهان اکران شود. نظر شما در مورد اولین تریلر فیلم فلش چیست؟ آیا ازرا میلر می‌تواند به مانند بتمنِ بن افلک، همچنان بقای خود را حفظ کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*