سونی Project Q

دسته بازی جدید پلی استیشن با نام سونی Project Q معرفی شد

سونی شب گذشته از یک دسته بازی جدید به نام Project Q رونمایی کرد که تلفیقی از یک صفحه نمایش 8 اینچی و دسته‌های دوال سنس پلی استیشن 5 به شمار می‌رود.

از عرضه آخرین کنسول دستی سونی، پلی استیشن ویتا، مدت زمان زیادی می‌گذرد. با این حال، این کمپانی ژاپنی تصمیم گرفته بار دیگر کنسول دستی جدیدی را روانه بازار کند.

این کمپانی در رویداد شب گذشته خود از کنسول دستی جدیدی رونمایی کرد که ممکن است تا پایان سال جاری میلادی روانه بازار شود.‌ این کنسول از لحاظ ظاهری تلفیقی از یک نمایشگر بزرگ و دسته‌های دوال سنس پلی استیشن 5 به شمار می‌رود.

سونی نام این دستگاه جدید را Project Q گذاشته است.

پروژه کیو سونی

هدف از رونمایی Project Q توسط سونی چیست؟

این کنسول دستی سونی قادر است تمامی بازی‌های پلی استیشن را از طریق وای فای استریم و اجرا کند. این دستگاه از یک صفحه نمایش 8 اینچی اچ دی بهره برده و طبق ادعای جیم رایان، مدیر عامل بخش سرگرمی‌های سونی، تمامی ویژگی‌های دسته دوال سنس پلی استیشن 5 را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

در دنیای امروز، کنسول‌های دستی وابسته به استریم یک ترند به شمار می‌روند و دستگاه‌های دیگری همانند G Cloud لاجیتک یا Razer Edge با تکیه بر همین توانایی به موفقیت و محبوبیت فراوانی رسیده‌اند.

سونی هنوز به‌طور دقیق سیستم عملکرد Project Q را تشریح نکرده ؛ با این حال طبیعتا باید انتظار استریم محتوای پلی استیشن 5 و تجربه بازی‌های این کنسول از این طریق را داشته باشیم.

سونی Project Q

از سوی دیگر، حضور دسته Backbone One را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. این دسته‌ها از مدتی پیش با همکاری رسمی پلی استیشن آغاز به کار کرده و با هدف اجرای بازی‌های پلی استیشن 5 بر روی دستگاه‌های اندرویدی روانه بازار شده‌اند.

با این وجود، کنسول دستی جدید سونی محصولی جالب به شمار می‌رود. یک صفحه نمایش بزرگ در کنار قابلیت‌های برجسته دسته‌های DualSense می‌تواند تجربه جدید و جذابی از بازی‌های کنسول پلی استیشن 5 ارائه دهد و بار دیگر کنسول‌های دستی را بر سر زبان‌ها بیندازد.

البته هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص قیمت، زمان عرضه به بازار و موارد این‌چنینی در دست نیست.‌ بنابراین باید منتظر ماند و دید تصمیم ژاپنی‌ها برای کنسول جدیدشان چه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*