پشتیبانی بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک از هدست PS VR2

رزیدنت اویل 4 ریمیک با پشتیبانی از هدست VR2، شما را زهره ترک می‌کند + ویدیو

کپ‌کام از پشتیبانی ریمیک رزیدنت اویل 4 از هدست PS VR2 خبر داد. ضمناً تریلری را از بازی Resident Evil 4 Remake در حالت واقعیت مجازی منتشر کرد.

شرکت کپ‌کام در جریان رویداد اخیر پلی‌استیشن رسماً اعلام کرد که رزیدنت اویل 4 ریمیک در آینده از هدست واقعیت مجازی PS VR2 پشتیبانی خواهد کرد. با پشتیبانی از هدست پلی‌استیشن وی‌آر 2، بازیکنان می‌توانند تجربه‌ای هرچه عمیق‌تر و البته ترسناک‌تر از بازسازی این نسخه محبوب از فرانچایز رزیدنت اویل داشته باشند.

پشتیبانی ریمیک رزیدنت اویل 4 از هدست PS VR2

پشتیبانی بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک از هدست PS VR2

بنا به گفته کپ‌کام، کاربران پلی‌استیشن 5 آپدیتی رایگان را برای بازی Resident Evil 4 Remake دریافت خواهند کرد که از طریق آن، امکان تجربه بازی با هدست VR2 فراهم می‌شود. این شرکت در جریان رویداد مذکور، مشخص نکرده است که دقیقاً در چه زمانی پشتیبانی این بازی از هدست واقعیت مجازی سونی امکان‌پذیر خواهد شد. در ادامه تریلر منتشرشده از حالت VR بازسازی رزیدنت اویل 4 را مشاهده کنید:

پیش از این هم کپ‌کام امکان تجربه چند نسخه از سری رزیدنت اویل با هدست واقعیت مجازی را مهیا کرده بود. به‌عنوان نمونه می‌توان به Resident Evil Village اشاره کرد که از هدست پلی‌استیشن وی‌آر 2 پشتیبانی می‌کند. حالا با بازخورد گسترده‌ای که ریمیک رزیدنت اویل 4 دریافت کرد، این شرکت پشتیبانی از واقعیت مجازی را برای آن فراهم می‌کند.

گفتنی است سونی طی رویداد اخیر پلی‌استیشن از کنسول دستی Project Q پرده برداشت. این دستگاه در واقع ترکیبی از یک نمایشگر 8 اینچی و کنترل دوال سنس پلی‌استیشن 5 بر شمرده می‌شود. این شرکت همچنین اقدام به معرفی اولین ایرباد بی‌سیم اختصاصی برای کنسول خود کرد که با کامپیوترهای شخصی و کنسول Project Q سازگار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*